Elikä e46 320i vm.2000/2001 "tavallisella" ilmastoinnilla varustettuna ja puhaltimen nopeus muuttuu välillä itsekseen kovemmalle ja sit takas sille nopeudelle jolle olen sen asettanut, kuuluuko toimii noin? Vai onko jossain vikaa? Ja toinen kyssäri: onko sadetunnistin lisävaruste vai pitäiskö olla kaikissa? Kiitos vastauksista newbielle
E46 lämppärin puhaltimen toiminta
Collapse
X
-
Sadetunnistin on lisävaruste...Originally posted by klapikone View PostElikä e46 320i vm.2000/2001 "tavallisella" ilmastoinnilla varustettuna ja puhaltimen nopeus muuttuu välillä itsekseen kovemmalle ja sit takas sille nopeudelle jolle olen sen asettanut, kuuluuko toimii noin? Vai onko jossain vikaa? Ja toinen kyssäri: onko sadetunnistin lisävaruste vai pitäiskö olla kaikissa? Kiitos vastauksista newbielle
BMW PREMIUM
BMW E46 318
-
Puhaltimen etuvastus vaihtoon.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
OK, osaisko joku vielä sanoa että mistä johtuu pieni vikinä, kun puhallin on 1 tai 2 asennossa?F31 moped edition...
Comment
-
Päteekö toi etuvastus homma myös automaatti-ilmastointiin? Mulla e46 323 -00 cäbi ja puhallin tuntuu kanssa välillä seilaavan miten sattuu? Viisaammat jos kertois niin kiitollinen olisin..
Comment
-
Kyllä se sama vastus löytyy myös aut.ilmastoinnilla varustetusta.
Ja se vikinä puhaltimessa voi johtua puhaltimenmoottorin tulevasta antautumisesta. Purkaamoilta löytyy kokonaisia puhaltimia vastuksineen ja hintakin on yleensä ihan kohtuullinen, eli kannattaa kysellä myös käytettyjä."I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
Comment