Oisko jollain ohjeistusta imusarjan irroitukseen? Mitä osia kannattaa hakea valmiiksi, muutakuin imusarjantiiviste?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
300 srj e46 imusarja
Collapse
X
-
Originally posted by Bmw Master View PostOisko jollain ohjeistusta imusarjan irroitukseen? Mitä osia kannattaa hakea valmiiksi, muutakuin imusarjantiiviste?
Tarkoitus olisi vaihtaa huohotinlinjan separaattori. Ilmeisesti imusarja pitää ottaa pois tieltä.
Eli mitä osia tarvitaan? Auto siis 5/97---------------
e39 528iA
ex: e36 325TDS
Comment
-
-
ota myös molemmat letkut, niin käy joutusammin, kun ei tarvi varoo purkaes ja lähtee kesken hakeen. M52b28 yhdellä vanoksella ei vaadi imusarjan irroitusta TU:sta ei tietoa.When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostMuistutan siksi, kun hyviä neuvoja sinällään voi tulla sivutolkulla, mutta kaikki puhuu ihan eri asiasta. Tämä kyllä juuri topikin ollessa päällä selviää kysyjälle jossain vaiheessa, mutta jos=KUN näitä neuvoja sitten joku muu hakee myöhemmin Search:lla, ei topikista käy selväksi mistä oikeastaan onkaan kyse. Näin nämä "Neuvot" muuttuvat käytännössä ongelmajätteeksi, josta on monissa tapauksissa vastausta ongelmaansa etsivälle jopa enemmän haittaa kuin hyötyä.
e39:ssä tämän 9/98-valmistuskuukauden rajapyykki on aivan täysin välttämätön olla selvillä ENNEN kuin voidaan mitään neuvoja oikeastaan yhtään mihinkään tekniseen kysymykseen antaa.
Tuon valmistuskuukauden eri puolen e39:it ovat käytännössä TÄYSIN eri autot korikehikkoa+korin pintaosia lukuunottamatta, joten kaikki toiminnallista tekniikkaa sisältävissä keskusteluissa on AIVAN VÄLTTÄMÄTÖNTÄ tehdä selväksi onko kyse "uudemmasta" vai "vanhemmasta" e39:stä. Se rajapyykki kulkee tuossa, koska varsinainen uudempi facelift ei ole enään käytännössä muuta kuin maalatut kylkilistat .
Eli jos nyt palaamme vielä tähän imusarjakysymykseen, niin se on hyvä esimerkki siitä miten 9/98-vanhemman ohjeilla ei tee kerta kaikkiaan yhtään mitään, tätä uudemman m52TU/m54 moottorin ohjeilla, ja päinvastoin.
Tämä vielä muistutukseksi niille jotka tämän topikin lukevat vastaavaa vastausta etsiessään v.2011.Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
-
Originally posted by creative 22 View PostEt taida ihan vielä kaikkea tietää E39:stä?En tiedä minäkään mutta sen tiedän että 8/98 vs. Facelift on tietääkseni kyllä hieman enemmän eroja kuin vain maalatut kylkilistat?Esim, polttoainejärjestelmä on eri, Dme:n ohjaus, Täysin elektroninen kaasuläppäkotelo jne.
Comment
-
-
Originally posted by Matula View PostOlisiko sinun kenties tarpeen lukea uudelleen tuo lainaamasi Hemin kirjoitus?Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
-
Originally posted by okko View Postota myös molemmat letkut, niin käy joutusammin, kun ei tarvi varoo purkaes ja lähtee kesken hakeen. M52b28 yhdellä vanoksella ei vaadi imusarjan irroitusta TU:sta ei tietoa.
Just tänään vaihdoin omaan M52b28TU:hun kaikki letkut ja sen "separaattorin". Eikä tarvitse ottaa imusarjaa irti. Ainoastaan ilmanputsarilta kaasuläppään asti kaikki pois niin silloin mahtuu tekemään tuon. Samalla kannattaa ottaa "imusarjan jatkaja" ja "tyhjäkäynti moottori" irti ja putsata molemmat.
-Janne--Janne-
F10 535iX sedan -11
ex. ALPINA B3 3.0 "Edition 30" coupe -96 #317
ex. E39 528i touring -99
ex. E36 325ia coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by creative 22 View PostJa mikähän siinä sitten muuttuu kun verrataan 9/98 m52tu moottorilla olevia autoja ja Faceliftiä jossa m54 moottorit tämän asian suhteen?-Janne-
F10 535iX sedan -11
ex. ALPINA B3 3.0 "Edition 30" coupe -96 #317
ex. E39 528i touring -99
ex. E36 325ia coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by janne1974 View PostEihän Hemi ole niitä verrannutkaan. Kannattaa lukea teksti ajatuksen kanssa uudelleen.Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
Comment