Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 330d vm-01 Perä sökö

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tur_re
    BTCF Member
    • May 2007
    • 199
    • Lahti

    #16
    No niin auto taas liikenteessä ja ei ainakaan vielä ylimääräisiä ääniä...
    Jännä vika sinänsä koska kardaanin laipasta ei saanut pyöritettyä koko kierrosta, eli veti 170 asteen jälkeen jumiin kumpaakin suuntaan.
    Joka taas voi johtua särkyneistä rattaista jotka rikkoneet ison/pienen hammaskehän matkalla pohjalle..
    Vähän miettimistä.

    Eikö muka kenelläkään ole menny näistä uudemmista kotteroista perää rikki??

    Otan perästä muutaman foton tänne jahka saan kameran tallille mukaan.
    F10 nokileka:think

    Comment

    • henri
      BTCF Member
      • Aug 2002
      • 5752
      • Kiuruvesi/Iisalmi

      #17
      Minkäs perän hommasit siihen?...aika nopeaa toimintaa Lukko olis kyllä hyvä olla, tullu itekki siitä haaveiltua, mutta taitaa jäädä teetättämättä, kun tuo DSC menis varmaan sekasi jne.
      Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
      Ex. E30 320i 2d GTS -88


      E46 330Cd (projekti V.2)


      ----------------------------

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #18
        Originally posted by Tur_re View Post

        Eikö muka kenelläkään ole menny näistä uudemmista kotteroista perää rikki??
        Itse asiassa ei ole ollenkaan harvinaista että varsinkin kummastakin uudemmasta dieselmallista perät poikii kertarysäyksellä. Ihan täysin tavatonta se ei ole bensakoneisistakaan, vaan kyllä noista purku e46:sta yleensä murikat saa myytyä kohtuullisen nopeasti. Mistään repimisistä näissä ei ole kyse, eikä runsaista kilometreistäkään, vaan kyse on ihan laadullisesta tekijästä.

        Comment

        • Tur_re
          BTCF Member
          • May 2007
          • 199
          • Lahti

          #19
          Originally posted by henri View Post
          Minkäs perän hommasit siihen?...aika nopeaa toimintaa Lukko olis kyllä hyvä olla, tullu itekki siitä haaveiltua, mutta taitaa jäädä teetättämättä, kun tuo DSC menis varmaan sekasi jne.
          Purkuperän Porista samanlaisesta autosta.. Pakko saada liikenteeseen ku kulkupeli on aivan välttämätön.
          Nyt jäi itelle tuo toinen perä et siitä olis hyvä rueta jotain vääntämään.

          Originally posted by Hemi View Post
          Itse asiassa ei ole ollenkaan harvinaista että varsinkin kummastakin uudemmasta dieselmallista perät poikii kertarysäyksellä. Ihan täysin tavatonta se ei ole bensakoneisistakaan, vaan kyllä noista purku e46:sta yleensä murikat saa myytyä kohtuullisen nopeasti. Mistään repimisistä näissä ei ole kyse, eikä runsaista kilometreistäkään, vaan kyse on ihan laadullisesta tekijästä.
          Tuo laatu kävikin jo mielessä, murikka sekä sisällä olevat osat ovat vaan niin jykevän näköistä tavaraa et ei luulis menevän, mutta.
          F10 nokileka:think

          Comment

          • Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

            #20
            Originally posted by Tur_re View Post
            Tuo laatu kävikin jo mielessä, murikka sekä sisällä olevat osat ovat vaan niin jykevän näköistä tavaraa et ei luulis menevän, mutta.
            Myös Neuvostoliiton autoteollisuus aikoinaan osasi tehdä "jykevän näköisiä" komponentteja, mutta ikävä kyllä se ei kertonut niiden kestosta yhtään mitään.

            Comment

            • Susi
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2003
              • 473
              • Kuopio, Suomi

              #21
              Originally posted by Hemi View Post
              Myös Neuvostoliiton autoteollisuus aikoinaan osasi tehdä "jykevän näköisiä" komponentteja, mutta ikävä kyllä se ei kertonut niiden kestosta yhtään mitään.
              Touche!

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎