Huomenna meen koittaa Olarin autokeskukesta noita, jos ovat boschin niin hyllyyn jää, mutta taitaa olla SWF noi orkkikset.
Tarkemmin kun katsoin autokeskuksen mainosta niin takasivulla mainitaan vaan Raision ja Tampereen autokeskusta, mut pitää silti Olaria kokeilla :think
..ihme että lähettävät mun nimellä tommosia mainoksia tänne Espooseen jos tarjoukset ovat jossain ihan muualla
Huomenna meen koittaa Olarin autokeskukesta noita, jos ovat boschin niin hyllyyn jää, mutta taitaa olla SWF noi orkkikset.
Tarkemmin kun katsoin autokeskuksen mainosta niin takasivulla mainitaan vaan Raision ja Tampereen autokeskusta, mut pitää silti Olaria kokeilla :think
..ihme että lähettävät mun nimellä tommosia mainoksia tänne Espooseen jos tarjoukset ovat jossain ihan muualla
Juu ainakin noi mitä treen autokeskuksesta hain varaosanumeroilla 61617039253 ja 61617004901 olivat varustettu pienellä Boschin logolla. Mutta pelko pois, ovat eri kamaa kuin markettiboschit. Siis päällimmäisenä ainakin runko ja spoileri on erilaiset, ja tietenkin pyyhintätulos!
Joo, nyt menee kyllä offtopickin puolelle mutta pitää mainita että niille oli sattunu moka niissä mainoksien lähettämisessä. Minullekkin tuli se mainos ja rupesin sit soittamaan kyseiseen puljuun yhdestä osasta. Ukko sano puhelimessa että mainokset oli menny vahingossa Helsingin alueelle ja ympäristöön. Oli kuulemma ollu tarkostus vaan Tampereen ja Raision alueelle. Mutta kun kattelin netistä niin onhan noilla varaosa/tarvike myyntiä ainakin tuossa Konalassa, saattaa vaan olla että bemarin tarvikkeet ja osat puuttuu....
Comment