Tossa kun kattelin äänenvaimenninta ni huomasin että tossa menee kaks putkee pönttöön ja tarkotuksena olis ostaa uus pönttö ni mitä ny oon kattellu ni nehän on yleens sellasii mihin tulee yks putki, elikkä mistä löytys laadukkaita pönttöjä mihin on tarkotettu että tulee kaks putkee..? huonosti selitetty mut eiköhä ymmär
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Äänenvaimennin e46 328i
Collapse
X
-
Originally posted by -Peltsi- View PostKysytään ny täs samalla viel et ku mulla on toi e46 328i bembe ja ku laittaa virrat päälle ni tulee kilometri mittariin joku 245tkm ja sen jälkeen tulee se mitä liikkeessä luvattiin eli 135tkm ni mitä toi 245tkm siinä meinaa?
En tiedä, mutta kuulostaa kyllä tosi oudolta...?
Comment
-
-
Originally posted by -Peltsi- View PostKysytään ny täs samalla viel et ku mulla on toi e46 328i bembe ja ku laittaa virrat päälle ni tulee kilometri mittariin joku 245tkm ja sen jälkeen tulee se mitä liikkeessä luvattiin eli 135tkm ni mitä toi 245tkm siinä meinaa?BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Originally posted by -Peltsi- View PostTossa kun kattelin äänenvaimenninta ni huomasin että tossa menee kaks putkee pönttöön ja tarkotuksena olis ostaa uus pönttö ni mitä ny oon kattellu ni nehän on yleens sellasii mihin tulee yks putki, elikkä mistä löytys laadukkaita pönttöjä mihin on tarkotettu että tulee kaks putkee..? huonosti selitetty mut eiköhä ymmärCurrent:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by -Peltsi- View PostTossa kun kattelin äänenvaimenninta ni huomasin että tossa menee kaks putkee pönttöön ja tarkotuksena olis ostaa uus pönttö ni mitä ny oon kattellu ni nehän on yleens sellasii mihin tulee yks putki, elikkä mistä löytys laadukkaita pönttöjä mihin on tarkotettu että tulee kaks putkee..? huonosti selitetty mut eiköhä ymmär
Jos tarkoitat takimmaista pönttöä niin kyllä sinne e46 328i:ssä menee vain yksi rööri. Etummaiselle vaimentimelle menee kaksi erillistä putkea ja siitä ulos tulee yksi suurempi jollaisena jatkuu viimeiselle vaimentimelle asti (tais siinä välissä vielä olla yksi välivaimennin).
Kyllä löytyy myös semmosia tarvikevaimentimia joissa on kaksi sisäänmenoa. Kato esim. http://www.martelius.com/.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by arska84 View Postootko ny varma ettei siihen tuu 245km?? Eli huoltoväli
Tarkemmin ajateltuna, ääni tälle!
Comment
-
-
Originally posted by Jazzoman View PostSen lisäks, että siitä on ruuvvattu mittarista puolet pois niin ne on myös pidentänyt huoltovälin moninkertaiseksi
Comment
-
-
Originally posted by -Peltsi- View PostNiijuu kun toi on myyty saksasta belgiaan 2003 ja belgiassa sellanen tapa että aina ku sinne menee käytetty auto ni niistä ruuvvataan kilometrimittari nolliin, ja nyt mittarissa on siis 41tkm ja saksassa sillä oli ajettu 94tkm ja kaikki PAPERIT LÖYTYY Joten johtuskohan siitä toi hommeli :think
Comment
-
-
Originally posted by -Peltsi- View PostJuu tarkotan e46 328i:tä ja kyllä mulla sinne ainakin menee 2 putkee takimmaiseen pönttöön
se putki ei ole alkuperäinen, jos sinne takapönttöön kaksi putkea menee...
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Posteiköhän siihen ole vaan vaihdettu uusi mittari, kun vanha on hajonnut, tai sitten sua on kusetettu ja paperit väärennetty
se putki ei ole alkuperäinen, jos sinne takapönttöön kaksi putkea menee...
Comment
-
Comment