Originally posted by arska84
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320d luotettavuus vm 2002-4?
Collapse
X
-
Ex. e46 330iA -03, e46 320d Touring -04, e36 323i -97
-
-
Originally posted by Olsberg View PostRankkaa offtopicia tulee, mutta otinpa tuossa äsken levyt irti ja ei siellä kulumaa ollut nimeksikään. Ruostetta kyllä sitäkin enemmän. Levytkin piti vetää hermeettisen ulosvetäjän ja kumivasaran avulla pois. Levyt menee vaihtoon joka tapauksessa, joten sen puoleen ei haitannut ronskit otteet. Eli käsijarrun säädöt oli pielessä ja varmaan ruoste oli jumittanut osia, sillä se säätörulla ei oikein pyörinyt kunnolla mihinkään suuntaan. Pitää jatkaa huomenna projektia.Ex:bemarit
E46 316i
E30 320i
E30 316i
E28 518i
E34 520i
Nyt: E39 523ia touring
Comment
-
-
Itsellä vm. -02, 110 kw, 190 tkm. Minulla ollut 70 tkm. Suurimmat ongelmat olleet turbon hajoaminen (veto hävisi alakierroksilta) ja käsijarrua saa säädellä n. vuoden välein.
Ja sitten jos/kun turbo laukeaa (itsellä n. 185 tkm kohdalla), niin esim. tuolta saa "hiukan" Suomi-hintoja edullisemmin: http://en.turbolader.net/
Sähköpostilla kysyin tarjouksen ja sen jälkeen sain laskun pdf-muodossa sähköpostiin. Maksun jälkeen paketti tuli viidessä päivässä.
Ja hintaa oli kaikkineen 824,67 euroa.
- Turbo, 750431-5012S...........644,00 €
- Tiivistesarja 7001-0027..........11,00 €
- UPS -postikulut.....................38,00 €
- 19 % MwSt (varmaan alv?)....131,67 €BMW 320D E91 LCI Touring -09
Subaru Forester 2.0X -06
Comment
-
Comment