Eli auto (330d) on nyt varustettu seuraavanlaisella ja hyvin toimivalla (siis oli, kun kaikki palikat vielä ehjiä) konfiguraatiolla: edessä K&W Variante coiloverit ja takana keltaiset Konit (Sport) sekä jotkut jouset, ei tietoa mitkä, mutta ilmeisesti Konin madaltavat tai vastaavat.
Nyt näyttäisi että takaa menee iskarit uusiksi, kun pakkaskeleillä alkaa vaimennus (tai välillä jousto) takaa hävitä ja jotain ylimääräistä klopinaa kuuluu silloin myös. Plussakelillä toimii ok, mutta ei varmaan kovin kauaa enää.
Auto on nyt aika hyvässä balanssissa keulan ja perän suhteen ja alustakorkeus on hyvä kompromissi ajettavuutta, ulkonäköä ja käytännöllisyyttä, mistä mielellään pitäisi kiinni.
Alusta on nyt aika jämäkkä, vaan mitähän käy perän tanakuudelle ja korkeudelle jos istutan autoon vakioiskarit (m-sport)? Nehän kaiketi ovat kaasuiskarit, jotka nostavat perää ylös (en tiedä vaikka olisi kaasut noissa Koneissakin). Ja toimiiko m-sportin iskarit madallusjousten kanssa?
Auton korkeus näkyy tuosta alla olevasta kuvasta.
Toinen vaihtoehto olisi keksiä jostain väliaikaiset pumput taakse ja huollattaa nuo Konit, kun se kuulemma on mahdollista. Tosin ei hajuakaan, kuka moista tekee ja joutuuko huollosta pulittamaan saman verran kuin uusista. Paljonko tuollaisista kannattaa edes maksaa?
Nyt näyttäisi että takaa menee iskarit uusiksi, kun pakkaskeleillä alkaa vaimennus (tai välillä jousto) takaa hävitä ja jotain ylimääräistä klopinaa kuuluu silloin myös. Plussakelillä toimii ok, mutta ei varmaan kovin kauaa enää.
Auto on nyt aika hyvässä balanssissa keulan ja perän suhteen ja alustakorkeus on hyvä kompromissi ajettavuutta, ulkonäköä ja käytännöllisyyttä, mistä mielellään pitäisi kiinni.
Alusta on nyt aika jämäkkä, vaan mitähän käy perän tanakuudelle ja korkeudelle jos istutan autoon vakioiskarit (m-sport)? Nehän kaiketi ovat kaasuiskarit, jotka nostavat perää ylös (en tiedä vaikka olisi kaasut noissa Koneissakin). Ja toimiiko m-sportin iskarit madallusjousten kanssa?
Auton korkeus näkyy tuosta alla olevasta kuvasta.
Toinen vaihtoehto olisi keksiä jostain väliaikaiset pumput taakse ja huollattaa nuo Konit, kun se kuulemma on mahdollista. Tosin ei hajuakaan, kuka moista tekee ja joutuuko huollosta pulittamaan saman verran kuin uusista. Paljonko tuollaisista kannattaa edes maksaa?

Comment