Originally posted by Touring
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 vaihteista
Collapse
X
-
Originally posted by -Peltsi- View PostViittiks viel pistää jotain räjäytyskuvaa tai jotain missä näkyis et mis ne kumityynyt sijaitsee? Koitan täs joku päivä sitä kiihdytystä.
Suht helppo itsekin vaihtaa, joutuu vaan moottoria tunkkaa vähän ylöspäin.
Yläpuolen pultin saa auki useammalla jatkovarrella ja alapuoli sitten auton alta.
Ei tietenkään kannata summan mutikassa ostaa niitä moottorin kumityynyjä. Hyvä siihen on sitten saada varmistus. Vika voi tosiaan olla monessa toisessakin paikassa.Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04
Comment
-
-
Nojoo, pitää nyt vähä kattoo et onko tossa oikeeesti edes mitään vakavaa vammaa
e: tai sit koko homma johtuu vaan et jos kytkin oi vähä jummannu ku on seisonu 4kk hyvin vähäsellä ajolla..? Pitää ny koittaa viel sitä et kiihdyttää ykkösellä ja sitte kytkin pohjaan et jos keppi rupee veteleeLast edited by -Peltsi-; 07-04-2008, 21:52.
Comment
-
-
No nyt sit koitin ja jos rauhallisesti kytkintä painaa ni ei juurikaan kuulu mitään ääniä, takaa kuuluu se pieni tumaus kun kytkimen nopeesti pohjaan lyö, kuulostas et joku olis inan väljä mut ei se nyt niin vakavalta vaikuta Jos kunnolla rupee kolisee ni vien sit suoraa tutulle korjaajalle ni vaihtaa tarvittavat osat
Comment
-
Comment