Tekeekö motnetin etu-tukivarsilla mitään, vai saako niitä alkaa vaihtamaan vuosittain jos sellaisiin "sortuu"?? Hinta olis vaan 130€/kpl ja kl-varaosassa olis 170€/kpl ....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Motonetin tukivarret E46
Collapse
X
-
Ite ostin motonetista omaan E39 repsikan puolen tukivarren, ainakin tähän mennessä on toiminut niinkun pitää, ja oli ihan samanlainen, kun alkuperänen...BMW E90 318D Touring -06
BMW E38 750IL -96
EX:
BMW E46 328IA -00
BMW E39 525DA Touring-01
BMW E39 528IA Touring -97
BMW E36 328IA -98
BMW E36 320 Coupe -92
-
-
Saksan vaihtoehto
Itselleni olen tilannut alustan osia e39:ään tuolta.
Ripeä toimitus ja asiallinen laatu. Motonetin tasoa. Nuo alustapaketit ovat sangen kohtuu hintaisia, niissä tulee kerralla kaikki kuluvat osat kohteeseen.
Nivelen rasvan ja liikkuvuuden tarkistus ennen asennusta kannattaa tehdä aina oli tarvike tai alkuperäinen.-x-x-x-x-x-x-x-x-
MFG RiteCo
W211 and 944
ex E21, ex E30, ex E39
Comment
-
-
Semmonen tiedoksi että nuo motonetin tukivarret ei sitten käy e 46:ssa kuin 2 vetoiseen sedaniin. Tai siis passaahan ne kiinni 2 vetoiseen coupeen ja touringiinkin, nelivetoiseen ei, mutta ovat siis erilaiset malliltaan kuin coupessa tai touringissa alunperin, vähemmän vääntöjäykkyyttä rakenteellisesti.
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View PostSemmonen tiedoksi että nuo motonetin tukivarret ei sitten käy e 46:ssa kuin 2 vetoiseen sedaniin. Tai siis passaahan ne kiinni 2 vetoiseen coupeen ja touringiinkin, nelivetoiseen ei, mutta ovat siis erilaiset malliltaan kuin coupessa tai touringissa alunperin, vähemmän vääntöjäykkyyttä rakenteellisesti.
Alkupään sedaneissa oli valurautaista "umpijöötiä" joka sitten vaihtui alumiiniseksi.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostSiis saman ikäisissä sedaneissa ja coupeissa on ihan samat alatukivarret.
Alkupään sedaneissa oli valurautaista "umpijöötiä" joka sitten vaihtui alumiiniseksi.
Comment
-
-
Originally posted by goldenm View PostLähestulkoon aina sama tavara kuin muuallakin..
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
-
Originally posted by Aukes! View PostAlihankkija voi olla sama mutta niitäkin tapauksia on ettei ole mennyt tavara tehtaan laadunvalvonnasta läpi ja ei muuta kun myyntiin motonettiin/yms. puljuihin. Saman valmistajan Mersuun sopivia osia on ainakin vertailtu Veho vs. Motonet ja eroja on kyllä ollut vaikka samaa kamaa pitäisi olla.
Nämä mm.alustaosat ovat hyvin pitkälle standardisoituja niin mittojen kuin rakenteellisten ominaisuuksien suhteen. Eli ne eivät todellakaan löydä tehtaan "susiroskiksesta" tietään motonetin hyllyille, vaan kyllä nämä tulee ihan samoilta linjastoilta, samoilta varastohyllyiltä kuin maahantuojaorganisaatioillekkin. Jos jokin siis poikkeaa alkuperäisestä, se johtuu siitä että valmistaja on joku muu kuin sen orggisosankin valmistajan.
Se että orggisosa maksaa marmoritiskillä ihan jotain muuta kuin melamiinitiskillä, johtuu ehkä juuri siitä tiskistä, eikä suinkaan siitä että kiilloitetulta marmorilta saisi osan mukaan jotain extraa.....
Näin toki monikin Pentti Perusautoilija kuvittelee=uskoo kun keran maahantuontiorganisaatio näin omassa markkinoinnissaan hänelle kertoo, mutta maailma oikeasti ei ilmaisia aterioita ole olemassakaan.Last edited by Hemi; 25-04-2008, 01:28.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostTämä urbaanilegenda pitäisi ehdottomasti ottaa myytinmurtajien käsittelyyn.
Nämä mm.alustaosat ovat hyvin pitkälle standardisoituja niin mittojen kuin rakenteellisten ominaisuuksien suhteen. Eli ne eivät todellakaan löydä tehtaan "susiroskiksesta" tietään motonetin hyllyille, vaan kyllä nämä tulee ihan samoilta linjastoilta, samoilta varastohyllyiltä kuin maahantuojaorganisaatioillekkin. Jos jokin siis poikkeaa alkuperäisestä, se johtuu siitä että valmistaja on joku muu kuin sen orggisosankin valmistajan.
Se että orggisosa maksaa marmoritiskillä ihan jotain muuta kuin melamiinitiskillä, johtuu ehkä juuri siitä tiskistä, eikä suinkaan siitä että kiilloitetulta marmorilta saisi osan mukaan jotain extraa.....
Näin toki monikin Pentti Perusautoilija kuvittelee=uskoo kun keran maahantuontiorganisaatio näin omassa markkinoinnissaan hänelle kertoo, mutta maailma oikeasti ei ilmaisia aterioita ole olemassakaan.e30 318iS"UFE"
e30 327 TIC "AVO"
e30 325i "AVO"
-MME connection-
-Btcf absolutistit team-
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostTämä urbaanilegenda pitäisi ehdottomasti ottaa myytinmurtajien käsittelyyn.
Nämä mm.alustaosat ovat hyvin pitkälle standardisoituja niin mittojen kuin rakenteellisten ominaisuuksien suhteen. Eli ne eivät todellakaan löydä tehtaan "susiroskiksesta" tietään motonetin hyllyille, vaan kyllä nämä tulee ihan samoilta linjastoilta, samoilta varastohyllyiltä kuin maahantuojaorganisaatioillekkin. Jos jokin siis poikkeaa alkuperäisestä, se johtuu siitä että valmistaja on joku muu kuin sen orggisosankin valmistajan.
Se että orggisosa maksaa marmoritiskillä ihan jotain muuta kuin melamiinitiskillä, johtuu ehkä juuri siitä tiskistä, eikä suinkaan siitä että kiilloitetulta marmorilta saisi osan mukaan jotain extraa.....
Näin toki monikin Pentti Perusautoilija kuvittelee=uskoo kun keran maahantuontiorganisaatio näin omassa markkinoinnissaan hänelle kertoo, mutta maailma oikeasti ei ilmaisia aterioita ole olemassakaan.
No ei ainakaan Motonetistä ole koskaan tullut entiseen E39:een alkuperäisosia. Alatukivarressa oli niin iso heitto puslassakin, että sitä sai paukuttaa paikoilleen, kun toiselle puolelle aikoinaan laitto orkkisosan, niin "fits like a glove". Tukivarressa oli teksti "designed in Germany"...missähän se oli tehty. Jarrulevyt olivat samaa roskaa, mitä muualtakin saa samaan hintaan.
Motonet ostaa roskansa sieltä mistä halvimmalla saa, siihen perustuu sen koko ostojärjestelmä.
Comment
-
Comment