E46 kaaret mankeloitu, silti ottaa kovissa töyssyissä kiinni, normaaliajossa ei mitään ongelmaa. Jos takana on kaksi, niin raapii luonnollisesti paljon helpommin. Renkaat ottivat mankeloinnin jälkeen pokkauksen välistä pursuneeseen massaan kiinni, mutta nyt veistin sen pois, toivottavasti itse kaari ei ole enää ongelma.
Tunkkasin perän ylös ja vaikuttaisi siltä, että renkaat osuu ainakin sisälokarin "ulokkeeseen" puskurin kiinnityksen kohdalta(On ainakin hioutunut kiiltäväksi), hieman vaikea selittää. Auttaako tuon veistely vai mikä neuvoksi?
Mitä muita yleisiä paikkoja E46 coupen kaarissa on, joihin renkaat yleensä raapivat, puskurin kiinnityspultti, sisälokari noin muuten?
Kyseessä 9x18" ET35 vanne ja 255/35/18 kumi, ei kai tuo noin vaikeaa voi olla?
Tunkkasin perän ylös ja vaikuttaisi siltä, että renkaat osuu ainakin sisälokarin "ulokkeeseen" puskurin kiinnityksen kohdalta(On ainakin hioutunut kiiltäväksi), hieman vaikea selittää. Auttaako tuon veistely vai mikä neuvoksi?
Mitä muita yleisiä paikkoja E46 coupen kaarissa on, joihin renkaat yleensä raapivat, puskurin kiinnityspultti, sisälokari noin muuten?
Kyseessä 9x18" ET35 vanne ja 255/35/18 kumi, ei kai tuo noin vaikeaa voi olla?
Comment