Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 coupe - renkaat raapii (9x18" ET35 255/35/18)
Collapse
X
-
Originally posted by Petri View PostTäällä porukka on tunkenut jopa 10" leveitä ET35 vanteita E46 coupeen, joten mitä sinne kaariin on tehty saadakseen nuo mahtumaan?
Joko vaihdan toiset vanteet, sorvautan muutaman millin ET:tä lisää tai vaihdan 245 renkaat, onko siinä vaihtoehdot vai voiko puskurille/lokarille tehdä jotain muuta?BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postkylläkai tuo nyt nappaa vielä koko matkalta kiinni, kun vähänkin enemmän joustaa? takakulma tainnu tosiaan jäädä kokonaan taittamatta...
Ei noista kuvista ehkä huomaa, mutta kyllä siinä aika hyvin on tilaa renkaan ja kaaren välissä, varsinkin jos pyörä vielä hieman taittuu ylöspäin...
Comment
-
-
Originally posted by Robi View PostCoupessa toi kulma on pirun kova mutta mä olen yleensä naputellut sen lekalla. Joskus olen nähnyt myös tapauksia joissa ko kulma on laikattu pois.
Comment
-
-
Originally posted by Petri View Postpaskoja kuvia mutta minkäs voit...
Pistäs ens kerralla siitä Ixuksestasi semmonen kukka mode päälle, löytyy siitä pyöreästä kiekosta (vasen reuna), sitä kutsutaan makro modeksi niin johan tulee tarkkoja lähikuvia
[/offtopic]
Comment
-
-
Originally posted by Dani View Post[offtopic]
Pistäs ens kerralla siitä Ixuksestasi semmonen kukka mode päälle, löytyy siitä pyöreästä kiekosta (vasen reuna), sitä kutsutaan makro modeksi niin johan tulee tarkkoja lähikuvia
[/offtopic]Last edited by Petri; 29-04-2008, 08:52.
Comment
-
-
Mulla on nyt touringista kaaret mankeloitu, sisälokarit veistelty ja puskurin kiinnityspultti laikattu. Vieläkin raapii puskurin kiinnkkeeseen ihan pikkasen. Pitää varmaa laitaa kapeampi kumi tai käydä sorvaan vanteista pari millä pois. Nyt takana on 265/30R19 ja vanteiden 9.5x19 ET39. Madallusta on suht reilusti. Mitta keskiöstä kaareen on 320mm.Tesla Model 3 Performance
EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
EX: VW Touran 2.0 TDI
EX: VW R6 Polo GTI
EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
EX: BMW E91 325dA M-sport
EX: BMW E46 320d touring M-sport
EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH
Comment
-