Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 coupeen 19" vanne et:llä 20?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

    #16
    Originally posted by jyri149 View Post
    ..autosta tarkotus tehä näyttävä ei ehkä se maailman käytännöllisin....
    Siis ihanko tosissasi väität että Nissan Micran ulkohalkaisijan rengastus tekee e46:sta "näyttävän"????
    Nämä halkaisijaltaan reilusti alikokoiset toki jonkun mielestä sopii klassisiin Lowrider customeihin, mutta että e46 BMW:hen?



    Comment

    • jyri149
      Bimmer Rookie
      • Oct 2005
      • 58
      • Lahti

      #17
      hohhoijaa meneeköhän taas vähän liiotteluks:think
      tossa on linkki http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=73101
      tos on noi 18" 215/35 kumeilla e36 alla eikä ole pahannäköiset ni miks ois 19" samoil kumeil hölmön näkönen e46 alla? ja edelleenki aiheena oli että pyöriikö ne 20et:llä alla raapimatta eikä että miltä ne jonku muun mielestä näyttää
      E92 320da

      Ex: -E36 325 coupe-
      -E46 328 coupe-
      -A4 B6 1.8t-
      -W211 E270cdi-
      -W211 E320cdi-
      -V70 2007-
      -A4 B8 1.8t & 2.0tdi-
      -E60 520ia-
      -MB GLK 320cdi 4matic-

      Comment

      • :: 325i ::
        Newbiemmer
        • Apr 2003
        • 25
        • Lahti

        #18
        Alle vaan jos ei mahu niin laikka laulamaan

        Comment

        • bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17799
          • Jämsä

          #19
          Originally posted by jyri149 View Post
          hohhoijaa meneeköhän taas vähän liiotteluks:think
          tossa on linkki http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=73101
          tos on noi 18" 215/35 kumeilla e36 alla eikä ole pahannäköiset ni miks ois 19" samoil kumeil hölmön näkönen e46 alla? ja edelleenki aiheena oli että pyöriikö ne 20et:llä alla raapimatta eikä että miltä ne jonku muun mielestä näyttää
          usko nyt jo helvetti, että ei ne mahdu ainakaan kaaria levittämättä... saahan sinne mahtumaan kaaritöillä lähes mitä vaan. noi näyttää tossa e36:ssa jo hiukan hölmöltä, niin e46:ssa sitten todella hölmöltä. mut makua-asia sano koirakin kun persettä nuoli 215/35-19 on e46:een suht ok, mutta vielä matalampi kumi takana ei ole kovinkaan hyvä asia. ensinnäkin luistonesto luulee jatkuvasti, että sulla sutii pyörä, kun takanavat pyörii kovempaa mitä edessä vielä pahempi juttu jos on dsc ajonvakautus... että kyllä se E30 luokkaa uudempiin olis hyvä olla lähes saman korkuiset kumit edessä ja takana.
          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
          Vanteet edullisesti
          Nostureita ja rengaskoneita

          Comment

          • jyri149
            Bimmer Rookie
            • Oct 2005
            • 58
            • Lahti

            #20
            noniin...eli kai se on ostettava ne et40 ja niihin renkaat että on suht sama halkaisija ja sit spacereilla takaa niin lähelle kaarta ku saa
            E92 320da

            Ex: -E36 325 coupe-
            -E46 328 coupe-
            -A4 B6 1.8t-
            -W211 E270cdi-
            -W211 E320cdi-
            -V70 2007-
            -A4 B8 1.8t & 2.0tdi-
            -E60 520ia-
            -MB GLK 320cdi 4matic-

            Comment

            • bemu2000
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 17799
              • Jämsä

              #21
              Originally posted by jyri149 View Post
              noniin...eli kai se on ostettava ne et40 ja niihin renkaat että on suht sama halkaisija ja sit spacereilla takaa niin lähelle kaarta ku saa
              joo, kyllä sen e20 vanteen kans tulee todella ahdasta, jos myöhemmin rupeet niille sit katteleen oikean kokoisia kumeja... mutta osta toki ne et20 vanteet, jos se reilu kaarien levitys ei pelota
              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
              Vanteet edullisesti
              Nostureita ja rengaskoneita

              Comment

              • henri
                BTCF Member
                • Aug 2002
                • 5752
                • Kiuruvesi/Iisalmi

                #22
                Originally posted by jyri149 View Post
                noniin...eli kai se on ostettava ne et40 ja niihin renkaat että on suht sama halkaisija ja sit spacereilla takaa niin lähelle kaarta ku saa
                Näin se on itsekkin tehtävä...Sillä jo Et30 9,5" takavanne järkevällä kumilla ko. vanteelle esim. 265/30/19 ei mahdu coupessa ilman kaarien pokkausta (reilulla madalluksella). Sillä jo Et30 9" takavanteella ja 18" 255/35/18 renkaalla ottaa BTCF:läisen E46 coupessa kiinni, vaikka kaaret pokattu (m-sport alusta).

                Itse aluksi aattelin 9,5" vannetta taakse Et 30:lla ja eteen 8,5" ET 30:lla...renkaiksi 225/35 ja 265/30

                Mutta sopivuuden varmistamiseksi otan samanlevyiset vanteet, mutta ET40:llä ja sitte vaikka 5mm spacerit, niin ei tarttis kaaria sitte muokkailla ainakaan paljoa.

                tuo ko. Et20 on aivan liian pieni E46:seen...Se on jo 500-sarjalaisten ET-luku

                ps. monet E46 coupen omistajat ovat sanoneet, että Et40:lläkin joutuu 9,5" takavanteen ja 255/265 kumin kanssa pieniin kaaritöihin, jos meinaa reilusti madaltaa...E46 Touringissa kaverilla 9,5" vanne takana ET39 ja 255/30 kumi, ottaa m-sport alustalla jo kiinni...

                Nokileka sai E46 touringiin mahtumaan 9,5" ET30 18" 255/35 renkaalla ja reilulla kaaritöillä ja muokkauksilla m-sport takajousilla...kohtuu raapimattoman paketin...Coupessa tosin kuulema pitäisi olla pikkusen enemmän tilaa ku touringissa ja sedanissa. Tiiä sitten?

                Mutta ku ottaa sen lähempänä tarkoitettua ET:tä olevan ET:n niin sitte on jonkinlaiset mahikset saada se pokkaamalla alle, ettei tartte kaaria kokonaan laittaa uusiks , ja sitte spacereilla muokkaa lopun. Se 5mm tekee/vaikuttaa jo aika paljon suuntaan tai toiseen
                Last edited by henri; 10-05-2008, 18:35.
                Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
                Ex. E30 320i 2d GTS -88


                E46 330Cd (projekti V.2)


                ----------------------------

                Comment

                • jyri149
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2005
                  • 58
                  • Lahti

                  #23
                  jees..näinhän se on tehtävä ite kyl laitan ne matalat ja kapeet kumit kylläkin sano kuka mitä sanoo
                  ja tietysti nehän on käytettynä myynnissä ni voi vaikka mennä ni sit jos uudet ostaa ni ostaa oikeen kokoset
                  E92 320da

                  Ex: -E36 325 coupe-
                  -E46 328 coupe-
                  -A4 B6 1.8t-
                  -W211 E270cdi-
                  -W211 E320cdi-
                  -V70 2007-
                  -A4 B8 1.8t & 2.0tdi-
                  -E60 520ia-
                  -MB GLK 320cdi 4matic-

                  Comment

                  • Pred
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2007
                    • 442
                    • E-Pohjanmaa

                    #24
                    Originally posted by henri View Post
                    ps. monet E46 coupen omistajat ovat sanoneet, että Et40:lläkin joutuu 9,5" takavanteen ja 255/265 kumin kanssa pieniin kaaritöihin, jos meinaa reilusti madaltaa...E46 Touringissa kaverilla 9,5" vanne takana ET39 ja 255/30 kumi, ottaa m-sport alustalla jo kiinni...
                    Mulla kans touringissa 265/30R19 kumi 9½ ET39 vanteella. Kaarien pokkauksen, sisälokarien veistelyn ja puskurin kiinnityspultin laikkaamisen jälkeen ottaa vielä puskurin kiinnikkeeseen, mutta se on enään millistä kiinni Sen kun taivuttaa hiukkasen ulospäin niin on raapimaton setti. Madallusta en tarkasti tiedä, mutta kaaresta keskiöön on 320mm. Alla on säädettävä setti.
                    Tesla Model 3 Performance
                    EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
                    EX: VW Touran 2.0 TDI
                    EX: VW R6 Polo GTI
                    EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
                    EX: BMW E91 325dA M-sport
                    EX: BMW E46 320d touring M-sport
                    EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
                    EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
                    EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
                    EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH

                    Comment

                    • Hemi
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2004
                      • 18880
                      • Pirkanmaa

                      #25
                      Siis e46 coupeen menee taakse ihan "heittämällä" 265/30-19" kunhan vanteen et pyörii et42-et45 välissä.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎