ongelma on sellanen et autossa palaa kokoajan mittaristossa kaikki ajotietokoneen infot vaikka avaimet on taskussa. Auto ei myöskään mee lukkoon enää ollenkaan. Mikähän tätä rassia nyt vaivaa
Tää ongelma alko ku otin jälkiasennus mankan pois paikaltaan ja laitoin antennin piuhan uudestaan kiinni ku oli irronnu. Sain siinä yhteydessä käräytettyy radion sulakkeen ku otti virta ja maa yhteen. No siitä selvittiin sulakkeen vaihdolla,mut tää ongelma ilmeni sillon. Hjelpatkaa nyt miestä mäessä...
E46 sähköt
Collapse
X
-
Toimiiko mittaristo muuten normaalisti? Jos toimii, toimiiko myös mittaristossa "ovien aukaisu varoitusvalot". Ainakin toi tieto menee IBUS-väylän kautta, jospa kyseinen väylä on kytketty vahingossa maihin tai plussaan. Toivottavasti virtapiikki ei ole hajottanut mitään.
Comment
-
muuten kaikki pelaa normaalisti
Mittaristo pelaa normaalisti. Kun avain ei oo virtalukossa ei mittaritossa näy ovien avaamiset vaan ainoastaan kaikki ajotietokoneen lukemat. Sit ku laittaa avaimen siihen ykkös asentoon niin se ovien avaaminenki näkyy normaalisti tai ainakin siis muistelen et noin se oli ennen tota koko ongelmaa. Kauko-ohjaus ei siis toimi ja mittaristoon jää ne ajotietokoneen tiedot. Mikä tota rassia voi nyt vaivaa. Ku oon taas auton luona niin käyn lukee vikakoodit taas kerran, jos vaikka Jonas G:llä olis aikaa jelppiä.
Comment
-
Kokeile ohjelmoida avaimet uudestaan. Vai ohjelmoitko jo? Esim. auton manuaalista löytyy ohjeet siihen.
Comment
-
Manuaali on saksaks.
Ropleema on tosiaan se et manuaali on saksaks et jos jollain on pikaohjetta tohon uudelleen ohjelmointiin niin kiitos ja kumarrus. Samoin jos jollain olis kuvaa heittää mistä selvii se sulakkeiden järjestys ja niitten merkitys niin auttais paljon. Meinaan käydä ne kaikki vielä kertaalleen läpi ettei ongelma nyt ainakaa olis siellä ja toi oma sulaketaulun kartta on saksaks.
Comment
-
Ongelma ratkes
Otin nyt sit taas mankan kokonaan irti ja purin sitä johtohässäkkää selvemmäks ja irrottelin kaikki liittimet ja johdot toisistaan niin tämän jälkeen alko kaikki pelaamaan taas niinku ennenkin
eli ei siitä johtojen yhteenottamisesta sitten seurannut sen kummempaa vahinkoa. Jotku johdot siellä on varmaan sit ottanu yhteen sen jälkeen ku ton mankan oon asentanu ku ton häiriön aiheutti. Aika kasaan ne joutukin sinne laittamaan ku ei meinannu millään mähtuu kaikki mankasta lähtevät johdot sinne takaosaan. Tuntuu että soittimien perseestä lähtee kokoajan kaiken maailman uusia lähtöjä mutta autoissa toi mankan takana oleva tila ei kasva yhtään
Nyt sit mennään orkkis mankalla ennenku selvitän et mikä tossa Pioneerin johtonipussa ottaa yhteen ja aiheuttaa ongelman.
Comment
Comment