No nyt tulee outoa tekstiä, joten suhtautukaa varauksella. Luin tuosta perän repeämisestä, joka koskee ainakin E36 ja E46 malleja. Autoissa joissa ei ole vielä revennyt, on ehdotettu, että laitetaan sinne perä onteloon vaahtoa, joka vahventaa sen tyhjän tilan metallien välissä. Ei pääse metallit notkumaan ja väsymään, eli ongelma olisi näinollen ehkäisty. Vaahto on eräänlaista kovavaahtoa, eli kovettuu sinne metallien väliin:
- "Filling unibody cavities with structural foam is a commonly used procedure and will definitely add stiffness"
- "The foam fills the area between the sheetmetal, it bonds to it and is stronger than steel. So it should prevent the sheet metal from bending thus preventing the subframe mount damage caused by metal fatigue"
Olisko joku kuullut tästä kikasta? Tulisi samalla äänieristystä lisää! Joku Teracore tms. on ko. aine...
- "Filling unibody cavities with structural foam is a commonly used procedure and will definitely add stiffness"
- "The foam fills the area between the sheetmetal, it bonds to it and is stronger than steel. So it should prevent the sheet metal from bending thus preventing the subframe mount damage caused by metal fatigue"
Olisko joku kuullut tästä kikasta? Tulisi samalla äänieristystä lisää! Joku Teracore tms. on ko. aine...
Comment