Moi bemaristit.
Omasta, muuten hyvästä matka-autostani puuttuu vakionopeudensäädin. Onko kukaan saanut asenn(ut)ettua kyseisenlaiseen autoon tätä varustetta? Oleellista siis että kyseessä on E46 328i mekaanisella kaasulla.
BMW-liike ei voinut auttaa (nappien asennushan ei riitä kun on mekaaninen kaasu.. yrittivät kuitenkin , epäilyistäni huolimatta.. varaosa/varustelistalta kun autolleni valmistenumeron perusteella löytyi monitoimiratti säätimen nappeineen.)
Tarvikesäädintä yritettäessä asennuttaa on todettu että on liian ahdasta konetilassa eikä kaasuvaijeriin pääse käsiksi purkamatta imusarjaa irti. Myöskään polkimen päähän vaijeria ei pääse / mahdu asentamaan säätöservoa tai sille ei ole tilaa.
Eli jos omakohtaista tai luotettavaa tietoa kuka osaa ja tekee Eteläsuomessa, niin olen kovin kiitollinen.
ps. Pahoitteluni, mikäli asiaa on käsitelty. En löytänyt tietoja yrityksistä huolimatta. Noita sähkönappiasennuksia on puitu, mutta ne eivät tähän tapaukseen päde.
Omasta, muuten hyvästä matka-autostani puuttuu vakionopeudensäädin. Onko kukaan saanut asenn(ut)ettua kyseisenlaiseen autoon tätä varustetta? Oleellista siis että kyseessä on E46 328i mekaanisella kaasulla.
BMW-liike ei voinut auttaa (nappien asennushan ei riitä kun on mekaaninen kaasu.. yrittivät kuitenkin , epäilyistäni huolimatta.. varaosa/varustelistalta kun autolleni valmistenumeron perusteella löytyi monitoimiratti säätimen nappeineen.)
Tarvikesäädintä yritettäessä asennuttaa on todettu että on liian ahdasta konetilassa eikä kaasuvaijeriin pääse käsiksi purkamatta imusarjaa irti. Myöskään polkimen päähän vaijeria ei pääse / mahdu asentamaan säätöservoa tai sille ei ole tilaa.
Eli jos omakohtaista tai luotettavaa tietoa kuka osaa ja tekee Eteläsuomessa, niin olen kovin kiitollinen.
ps. Pahoitteluni, mikäli asiaa on käsitelty. En löytänyt tietoja yrityksistä huolimatta. Noita sähkönappiasennuksia on puitu, mutta ne eivät tähän tapaukseen päde.
Comment