E46 umpion lasit

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bullitt
    replied
    Originally posted by Dani View Post
    Mitä eroa on ZKW:lla ja Depo:lla muuta kun järkyttävä hintaero?
    Tuleeko tiivistenauhat aina mukaan kun ostaa uudet pleksit?

    Motonetin sivuilta en löytänyt pleksejä, onkohan niitä sielä enää?

    Tulis siis sigun '02 Tourinkiin eli faceliftiin jossa tehtaan xenonit.
    Depo on halpa tarvike. Materiaalit saattaa murentua käsiin, jos ei ole varovainen ja sopivuus on vähän sinne päin. Varovasti kun asentaa, niin saa ehjänä paikalleen, mutta joku rako voi jäädä hiukan irvistämään, vaikka miten säätäisi ja hieroisi.

    ZKW on alkuperäistä laatua. Saa ilman minkäänlaista saatöä istumaan paikalleen, jos auto ei ole joku junan alle jäänyt ja virossa korjattu paska.

    Leave a comment:


  • Jisv
    replied
    en oikein pysty uskomaan, että plekseihin olis mitään taitekertoimia suunniteltu, eiköhän niitten homma oo päästää valo vaan ihan suoraan läpi. Näin äkkipäiten ajatellen hinnat olis kymmenkertaisia, jos niissä erilaiset taitekertoimet olis. Eiköhän se valokeilan muotoilu hoideta heijastimella ja noi pleksit vaan suojaa, ettei sinne lennä paskaa.

    Leave a comment:


  • Dani
    replied
    Siis eikö H7 ja Xenoneitten pleksit eroaa millään tavalla, luulis että valo taittuu jotenkin eri tavalla halogeenipleksin kanssa, en tiedä...

    Aika nihkeesti on motonetissä noita pleksejä, ristin rastin sais ajella tai maksaa tuplasti postimaksuja

    Leave a comment:


  • Jisv
    replied
    En oikein tiedä mihin umpioihin noi zkw:t on tarkoitettu, kun tossa mun faceliftissä xenoneilla oli orkkiksena al:t ja sama juttu halogeenillisissä. Onko tosiaan mahdollista, että niitä on teetetty kahdella eri valmistajalla, eikä sopis ristiin?
    No jokatapauksessa jos pleksissä on AL:n logo, siihen sopii ne boschin valmistamat halvemmat. Se logo on pleksin alakulmassa, noin sentin korkee. Ainakaan boschin pleksien mukana ei tule tiivisteitä.




    Vaikka noissa nyt lukeekin h7+h7, niin ainakin mulle sopi ja olivat täysin identtiset orkkisten kanssa.

    Leave a comment:


  • Dani
    replied
    Mitä eroa on ZKW:lla ja Depo:lla muuta kun järkyttävä hintaero?
    Tuleeko tiivistenauhat aina mukaan kun ostaa uudet pleksit?

    Motonetin sivuilta en löytänyt pleksejä, onkohan niitä sielä enää?

    Tulis siis sigun '02 Tourinkiin eli faceliftiin jossa tehtaan xenonit.

    Leave a comment:


  • K_Nla
    replied
    Jeps, Boschin umpiot ilmeisesti tulevat AL:n tehtaalta.

    Schmiedmannilta löytyi tarvikekuoret 45,44 euroa kappale.

    BTW. Vahvistan havainnon, että umpion sisäisiä kromipintoja ei kannata pyyhkiä millään...

    Leave a comment:


  • Jisv
    replied
    Originally posted by K_Nla View Post
    Tarttis vaihtaa -04 330d farkun molemmat "lasit" itsekin. Löytyykö tietoa mistä saa kohtuuhintaan lasit AL:n umpioihin?

    Laseissa on osanumero 1305 621 791 ja -2
    Umpioissa osanumero 0301 177 271 ja -2

    REALOEM ei tunnista moisia ollenkaan ja VIN-koodilla haetussa räjäytyskuvassa on erinäköinen umpio (vaihtoehdoilla AL ja ZKW).

    Päivän hinta KL-varaosilla näyttää olevan ZKW 112,50 e ja Bosch 75 e.
    Tietäis vaan kummat tilata...
    Boschin paketissa oli AL:n pleksit, motonetistä kesällä 65 e kappale.

    Leave a comment:


  • K_Nla
    replied
    Tarttis vaihtaa -04 330d farkun molemmat "lasit" itsekin. Löytyykö tietoa mistä saa kohtuuhintaan lasit AL:n umpioihin?

    Laseissa on osanumero 1305 621 791 ja -2
    Umpioissa osanumero 0301 177 271 ja -2

    REALOEM ei tunnista moisia ollenkaan ja VIN-koodilla haetussa räjäytyskuvassa on erinäköinen umpio (vaihtoehdoilla AL ja ZKW).

    Päivän hinta KL-varaosilla näyttää olevan ZKW 112,50 e ja Bosch 75 e.
    Tietäis vaan kummat tilata...

    Leave a comment:


  • Doni
    replied
    Boschilaiset oli johonki vanhaan Saabiin.

    Mites ZKW ja AL, käykö ristiin?
    Molemmat on tehnyt umpioita E46 facelift sedaniin. AL on 30eur halvempi lähtöhinnaltaan. Molemmat löytyvät ETK:sta.

    Leave a comment:


  • Doni
    replied
    Sopiiko Boschin tekemät lasit ZKW:n umpioihin?

    Kyseessä facelift sedani.

    Leave a comment:


  • Pekuz
    replied
    No nyt tuli sitte avattua (taas) umpio sillä mielellä, että vaihdan sen tiivisteen. No eihän se huurtuminen tiivisteestä johtunu vaan lasi oli halki ylhäältä juuri kiinnikkeen kohdalta. Ei muutaku uus lasi Kl:stä. Nyt ei huurru, kun on uus lasi ja tiiviste.

    Leave a comment:


  • Juha330d
    replied
    Tietty sillä muovin vanhenemisellakin on varmaan vaikutusta asiaan. Muistelisin silti jostain lukeneeni etteivät pleksit kestä UV-suojaamattomia polttimoita.
    Itse olen aina huolehtinut että polttimot ovat UV-suojattuja ja kyseistä ongelmaa ei ole koskaan vuosien varrella ollut. Molemmissa autoissa on ollut alkup. pleksit. :think

    Leave a comment:


  • Pekuz
    replied
    Uudessa tiivisteessa Alkuper. Bmw osa on jokin punainen nauha toisella puolella, olisko kakspuoliteippi? En oo vielä edes aukassu pakettia mutta sillä on varmaan jotain osuutta tiivistykseen....

    Leave a comment:


  • Matula
    replied
    Originally posted by marsupilami View Post
    Arvelinkin,että saatta olla kertakäyttötiiviste.Kiitos vinkistä tosta puhdistusjutusta..meinasin samalla puhdistella umpion sisältä mutta taidan jättää väliin!
    Jos tiivisteet kumminkin jää saamatta niin tiiviiksi umpion saa kun vanhan tiivisteen käsittelee esim CRC:n rost offilla(se perus CRC) ja antaa imeytyä/vaikutta hetken ennen kuin kuivaa tiivisteen. Kasatessa laittaa tiivisteen eri päin kuin aiemmin. Näillä keinoilla omat umpiot ovat pysyneet kuivina sisältä.

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Originally posted by touring39 View Post
    Jos/kun otat sivuvilkut pois ensin, niin älä sitten hajota niitten kiinnikkeitä niinkuin Metroautolla on tapana tehdä...
    No ne painaa urakalla varmaan. Omathan tehdään aina viimeisen päälle.
    Mutta.. täytyy varata liimaa varuiksi jos taitan rikki jotain nipsuja.

    Leave a comment:

Working...
X