E46 umpion lasit

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Antti O
    replied
    tupla

    Leave a comment:


  • Antti O
    replied
    Itse korjasin nuo pesurit kun olivat rikki. Ostin uudet osat marmorilta (ne teleskoopit ja peitelevyt) ja maalautin listat. Ei ole ollut huomauttamista katsastuksessa kun kaikki toimii. Kyllähän xenonien kanssa pitää valonpesurit olla lain mukaan.

    Last edited by Antti O; 29-12-2015, 16:27.

    Leave a comment:


  • |makke
    replied
    Mä havaitsin että ei mitenkään onnistu tiivisteen vaihto ilman että irrottaa koko umpion, koska xenoneiden pesurit ei oikein liikkunut. Joten, umpiot pois. Toisen puolen pesurin teleskooppi oli ruuvilla ruuvattu alapuolelta kiinni. Ihmettelinkin että jo nyt on saatana kun ei se varsi tuu ulospäin
    Toinen puoli oli vielä enemmän epäonnistuneempi. Siitä valon alaluomesta hajos se kiinnike, tai se kohta mistä se pesun teleskooppi varsi menee läpi... kas näin. Eli osa nro 3

    Tässä xenon-umpioiden räjäytyskuva.
    Pesureiden räjäytyskuva.

    Kuinka tarkkoja teillä on katsastuksessa ollut pesureiden kanssa? Ja tärkeempi kysymys: Onko tuo hajonnut osa nro 3 samanlainen sekä xenon, että halogeenien tapauksessa? Nimittäin on aika vahvassa harkinnassa laittaa paikalleen halogeenipolttimellisten reiättömät luomet.

    Että tiedoksi vaan jos meinaatte laseja vaihdella

    Leave a comment:


  • |makke
    replied
    Originally posted by Malagutisti View Post
    Ensimmäiset on oikeat. Ne on prefaceliftiin. Tiivisteet olisi hyvä vaihtaa.

    Viimeinen linkki on faceliftin umpioihin.
    Kiitoksia tiedosta! Lähtee tilaukseen.

    Leave a comment:


  • Malagutisti
    replied
    Ensimmäiset on oikeat. Ne on prefaceliftiin. Tiivisteet olisi hyvä vaihtaa.

    Viimeinen linkki on faceliftin umpioihin.

    Leave a comment:


  • |makke
    replied
    Itellä pre-facelift e46 330i vm 2001.

    Käykö nämä?
    Ja tarvitsenko myös nämä?

    Vai ostanko sittenkin nämä?

    Help.

    Leave a comment:


  • Dani
    replied
    Löytyy joo molemmilla, minusta mustat ovat huomattavasti hienommat!
    Joko ostaa uudet mustat, tai maalaa paukkupullolla tai plastidip/lakillä kalvo päälle.

    Leave a comment:


  • Antti O
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    330 juu hopea sisäosa ainakin coupe/cabrio.
    On niitä tainnu olla molempia, omassa mustat mutta googlettamalla löytyy sekä mustia että hopeisella taustalla olevia.

    Last edited by Antti O; 05-11-2013, 08:40.

    Leave a comment:


  • sonikk
    replied
    Jaa, näyttää kyllä useammassakin 330:ssä foorumilla olevan mustat sisukset kuten Danilla. Ovat paljon paremman näköiset omaan silmään kuin hopeiset.

    Last edited by sonikk; 04-11-2013, 17:14.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    330 juu hopea sisäosa ainakin coupe/cabrio.

    Leave a comment:


  • H3nxu
    replied
    Originally posted by sonikk View Post
    Hiukan OT mutta noita facelift xenoneita näyttää olevan sekä mustalla että hopealla sisuksella kuten myös etuvilkun kehyksiä, niin onko mustat vain M Sportissa alunperin vaiko tä?
    Eikö 330 ole aina hopealla?

    Leave a comment:


  • sonikk
    replied
    Hiukan OT mutta noita facelift xenoneita näyttää olevan sekä mustalla että hopealla sisuksella kuten myös etuvilkun kehyksiä, niin onko mustat vain M Sportissa alunperin vaiko tä?

    Leave a comment:


  • Madduli
    replied
    Laitetaas tänne jos joku etsii ratkaisua huurtumisen poistamiseen. Otin pois muovin, muovikehyksen ja tiivisteen. Muovin puhdistin wurthin lasinpesuspraylla ( varmasti muutkin merkit toimivat, mutta oon itse todennut ton parhaaksi), kuivaus jollain nukattomalla rätillä tms, itse puhdistin sanomalehdellä, toistin tämän 2x. Tiivisteeseen rostoffia ja antaa vaikuttaa hetken ja sitten kuivaksi ( varo katkaisemasta tiivistettä). Umpion kuivauksen suoritin kuumailmapuhaltimella, hiustenkuivaaja ajaa saman asian. Tiivisteen urassa oli vettä paljon. Sitte avasin ilmanvaihtoreijän, siellä oli jotain vaahtoa. Työnsin takakautta rautalangan läpi. Ilmanvaihtoreikä löytyy oikeassa umpiossa oikeasta yläreunasta ja vasemmassa vasemmasta yläreunasta, päädyssä on kuminen L mallinen suoja, lähtee vetämällä irti. Tiivisteen laitoin takaisin toisin päin kuin se aikasemmin oli eli vanhat muovin urat jäi umpiota vasten. Sitten vaan kaikki kasaan ja odottamaan sateita
    Näillä sain iteltä huurteet pois

    Leave a comment:


  • HessuM
    replied
    Niin kiinnostais minuakin tietää. KL:ssä osasi kertoa vain ettei ne sovi keskenään.

    Leave a comment:


  • Jisv
    replied
    Mua kiinnostais se, että mitä todellsta eroa on AL:n ja ZKW:n plekseillä, orkkiksia kummatkin. Toinen on vaan puolet halvempi.

    Leave a comment:

Working...
X