Ei hajuakaan millä nimellä noita räppänöitä kutsutaan, mutta niistä mistä raitisilma tulee sisään, ja nimenomaan ne keskimmäiset. Hankin arat-merkkisen autokohtaisen navigaattoritelineen (http://www.verkkokauppa.com/producti...g/54929_01.jpg), asennetaan kuvan mukaisesti, eli upotetaan toiseen räppänään. Pitäisi vaa saada purettua sen verran että saa pari ripaa räppänästä poistettua, onko jollain vinkkiä/ohjetta tähän pulmaan?
E46, keskimmäisten puhallinräppänäparin irroitus?
Collapse
X
-
Lähtee ihan kiskomalla irti.Originally posted by Rode View PostEi hajuakaan millä nimellä noita räppänöitä kutsutaan, mutta niistä mistä raitisilma tulee sisään, ja nimenomaan ne keskimmäiset. Hankin arat-merkkisen autokohtaisen navigaattoritelineen (http://www.verkkokauppa.com/producti...g/54929_01.jpg), asennetaan kuvan mukaisesti, eli upotetaan toiseen räppänään. Pitäisi vaa saada purettua sen verran että saa pari ripaa räppänästä poistettua, onko jollain vinkkiä/ohjetta tähän pulmaan?
EDIT: Oli pakko laittaa vielä edittinä, että kummallista kun joutuu autokohtaisen telineen tieltä tuhoamaan sisustaa.Last edited by tac; 20-07-2008, 23:59.Rahaa on niin paljon ettei paskalle taivu
-
Ok, tarkoitiko nyt että ne rivat lähtee kiskomalla irti? Kun jos haluaa irroittaa koko systeemin, niin pitää irroittaa lista siitä radion päältä jonka jälkeen pääsee kahteen ruuviin käsiksi jotka pitävät hökötystä kiinni. Ne kyllä irroitinkin mutta ei sitä meinaa saada millään irti eikä hirveemmin uskalla kammetakaanOriginally posted by tac View PostLähtee ihan kiskomalla irti.
EDIT: Oli pakko laittaa vielä edittinä, että kummallista kun joutuu autokohtaisen telineen tieltä tuhoamaan sisustaa.
.. Se teline olisi vielä tarkoitus saada ruuveilla kiinni sinne sisään, eli telinevalmistajan mielestä pitäisi saada purettua enempi...?
E91 LCI 330dA Xdrive
Comment
-
Se koko raitisilmasuutin lähtee kiskomalla irti kojelaudasta.Originally posted by Rode View PostOk, tarkoitiko nyt että ne rivat lähtee kiskomalla irti? Kun jos haluaa irroittaa koko systeemin, niin pitää irroittaa lista siitä radion päältä jonka jälkeen pääsee kahteen ruuviin käsiksi jotka pitävät hökötystä kiinni. Ne kyllä irroitinkin mutta ei sitä meinaa saada millään irti eikä hirveemmin uskalla kammetakaan
.. Se teline olisi vielä tarkoitus saada ruuveilla kiinni sinne sisään, eli telinevalmistajan mielestä pitäisi saada purettua enempi...?Rahaa on niin paljon ettei paskalle taivu
Comment
-
Onko siis kokemusta että näin lähtee irti E46, vuosimalli 1998 jos niissä jotain eroa edes on. Eli siis ei vaaraa että hajoaa jos kunnolla kiskoo, kun näyttäs siltä että suutinsetti hajoais käsiin siinä hommassa? Niitten kahden ruuvin irroitus ei ainakaan tunnu riittävän ja vaikuttais että olisi vielä jollain muulla kiinni, en tiedä sitten mikä siellä kinnaa...Originally posted by tac View PostSe koko raitisilmasuutin lähtee kiskomalla irti kojelaudasta.E91 LCI 330dA Xdrive
Comment
-
Joka kulmassa on vielä klipsi joka pitää suutinta koe laudan alla. voin huomenna pistää kuvan kun on yksi tommonen irtonaisena. helpointa kun törkkää ruuvi meisselin siitä kohdasta missä on se auki kiinni rulla niin väliin ja nitkuttelee. samoin myös e39:stä irtoaa, ei tosin niitä ruuveja radion takana-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
Noniin, ajattelinkin että jotain klipsujen tapaista tai vastaavaa siellä voisi vielä olla. Laitappa ihmeessä kuva niin selkiää vähän klipsujen sijainti niin helpompi ruuvarilla sit kopeloidaOriginally posted by ongelmalapsi View PostJoka kulmassa on vielä klipsi joka pitää suutinta koe laudan alla. voin huomenna pistää kuvan kun on yksi tommonen irtonaisena. helpointa kun törkkää ruuvi meisselin siitä kohdasta missä on se auki kiinni rulla niin väliin ja nitkuttelee. samoin myös e39:stä irtoaa, ei tosin niitä ruuveja radion takana
E91 LCI 330dA Xdrive
Comment
-
nyt on kuvaa tarjolla kunhan löydän puhelimen piuhan, voit toki soittaa niin osaat kertoa tarkemmin.-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
Nonni, hermot meinas äsken mennäOriginally posted by ongelmalapsi View Postnyt on kuvaa tarjolla kunhan löydän puhelimen piuhan, voit toki soittaa niin osaat kertoa tarkemmin.
! Ei jumaliste niitä klipsuja sieltä osaa sillee avata että sen suulakkeen irti saa, kiinni on ja pysyy
. Vois siitä kuvasta ollaki sitten ratkaiseva hyöty
!
E91 LCI 330dA Xdrive
Comment
-
No on siinäkin kyllä hommansa jos ympäristön siitä lähtee purkamaan.. Mutta kun tosiaan ei oo kyl käsitystä YHTÄÄN että millaiset ne klipsit on ja missä ne on että tietäs pikkusen edes millä tavalla operaatiota toteuttas. Suulakkeen sivuillako vaan on klipsit, ei esim ylä- tai alapuolella? Ja sivuillako juuri on 2 klipsua molemmin puolin? Mihin päin veistä/ruuvaria/rakotulkin lehtiä väännetään, montako niitä tarvitaan per puoli? On kyl perseestä koko homma täytyy sanoo!Originally posted by Juppe View PostOli se niin mulkku irrottaa, että itse heitin hanskat tiskiin ja purin kojelaudan muut rojut niin että nuo ritilät jäi paikoilleen. Varmaan vois koittaa änkeä rakotulkin lehtiä niiden klipsujen kohdalle niin sais sen ehkä irtoamaan...
E91 LCI 330dA Xdrive
Comment
Comment