Huolto 2 tässä lähenee E46 318i -98 biimeriin, tossa kun tutkailin huoltokirjasta että mitä kaikkea tarkistetaan ja vaihdetaan, niin mietin että tuleeko huomattavaa säästöä jos tekisit seuraavat itse, tarpeet motonetistä hankittuna:
Öljyt + suodatin n. 50e
Ilmansuodatin n. 9e
Sytytystulpat n. 36e
Raitisilmasuodatin (aktiivihiili) n. 26e
(Polttoainesuodatin n. 24e)
Nämä maksaisivat n. 145e, lisäksi omasta takaa löytyisi vielä peräöljyt (n. 23e) mutta niitten vaihto jäisi liikkeelle, esim Benkara Tampereella. Ei ole kyllä tietoa mitä tuo huolto 2 kustantaisi jos tyhjin käsin veis auton pajalle ja teettäis kaiken.. Benkaran sivuilla esimerkkitapauksessa 520 E39 bemarille huolto 2 hinnaksi muodostuisi 430e, eli oliskohan tuohon 318siin huolto inansa halvempi, ja kuinka pajon tulisi kustantaan ilman edellä mainittuja osien ja öljyjen vaihtoja (paitsi peräöljy)? Jos esim. benkara selviäisi lopuista toimenpiteistä vaikka alle 200 eurolla niin säästyä ilmeisesti syntyisi?:think
Öljyt + suodatin n. 50e
Ilmansuodatin n. 9e
Sytytystulpat n. 36e
Raitisilmasuodatin (aktiivihiili) n. 26e
(Polttoainesuodatin n. 24e)
Nämä maksaisivat n. 145e, lisäksi omasta takaa löytyisi vielä peräöljyt (n. 23e) mutta niitten vaihto jäisi liikkeelle, esim Benkara Tampereella. Ei ole kyllä tietoa mitä tuo huolto 2 kustantaisi jos tyhjin käsin veis auton pajalle ja teettäis kaiken.. Benkaran sivuilla esimerkkitapauksessa 520 E39 bemarille huolto 2 hinnaksi muodostuisi 430e, eli oliskohan tuohon 318siin huolto inansa halvempi, ja kuinka pajon tulisi kustantaan ilman edellä mainittuja osien ja öljyjen vaihtoja (paitsi peräöljy)? Jos esim. benkara selviäisi lopuista toimenpiteistä vaikka alle 200 eurolla niin säästyä ilmeisesti syntyisi?:think
Comment