Kävin tossa ottamassa koneen vikakoodit koska tehot hävisi ja kuuluu kolahdus kun painaa kaasua. Molemmat nokka akselin anturit antoi vikakoodin ja huoltomies sanoi että on ollu 2 samanlaista aikaisempaa tapausta.
Sieltä on jokin ketjun ohjuri rikki eli ketju on löysällä ja pääsee liikkumaan liikaa ja täten jako pielessä
Osa itsessään ei maksa juuri mitään mutta työ maksaa mansikoita.
Hommassa ei joudu kuitenkaan irroittamaan muuta kuin venttiilikopan mutta väittivät liikkeessä että jakoa ei saa kohdilleen ilman jotain ihmetyökalua joka on niin kallis että hekin lainaavat sitä ruotsista.
Mahtaako todellakin olla niin että tarvii jonkun niinkin kalliin työkalun ettei valtuutetulla bmw huollolla olisi sitä omana??
Korjausoppaasta löytyy kuitenkin tarkat ohjeet työn tekemiseen ja siinä mainittiin vain muutama erikois ''lukitus'' työkalu.
Kysymys kuuluu siis että onkohan homma mahdollista tehdä itse vai onko tosiaan pakko viedä huoltoon. Ei oikein aina ole luottoa noihin autoliikkeiden tarinoihin.
Sieltä on jokin ketjun ohjuri rikki eli ketju on löysällä ja pääsee liikkumaan liikaa ja täten jako pielessä
Osa itsessään ei maksa juuri mitään mutta työ maksaa mansikoita.
Hommassa ei joudu kuitenkaan irroittamaan muuta kuin venttiilikopan mutta väittivät liikkeessä että jakoa ei saa kohdilleen ilman jotain ihmetyökalua joka on niin kallis että hekin lainaavat sitä ruotsista.
Mahtaako todellakin olla niin että tarvii jonkun niinkin kalliin työkalun ettei valtuutetulla bmw huollolla olisi sitä omana??
Korjausoppaasta löytyy kuitenkin tarkat ohjeet työn tekemiseen ja siinä mainittiin vain muutama erikois ''lukitus'' työkalu.
Kysymys kuuluu siis että onkohan homma mahdollista tehdä itse vai onko tosiaan pakko viedä huoltoon. Ei oikein aina ole luottoa noihin autoliikkeiden tarinoihin.
Comment