Ei sitä ole hitsattu kiinni. Takapuskuri vaan irti niin sitten näkee aika helposti miten se on kiinnitetty. Takakontin puolella pitäisi näkyä 6 mutteria joilla vetokoukun runko on kiinnitetty koriin.
Tietty tällä tavalla pitää jostakin sitten hommata ne takapuskurin kiinnikkeet/kannakkeet.
Kuvassa osa nro. 3
Koukun rakenne:
Ei sitä ole hitsattu kiinni. Takapuskuri vaan irti niin sitten näkee aika helposti miten se on kiinnitetty. Takakontin puolella pitäisi näkyä 6 mutteria joilla vetokoukun runko on kiinnitetty koriin.
Tietty tällä tavalla pitää jostakin sitten hommata ne takapuskurin kiinnikkeet/kannakkeet.
Kuvassa osa nro. 3
Koukun rakenne:
myy mulle se koukun johtosarja niin saat ne kiinnikkeet?
No kuhan mä saan aikaseks ottaa sen irti ni sit. auto menee nyt huoltoon ja peltikorjaukseen ku kaveri harjotteli vähä pakittamista auton oikeeseen kylkeen.
Upitaas tätä nyt vähäsen. Eli ois nyt tarkotus irrottaa toi vetokoukku, mut jos mä sen irrotan niin tarviin kiinnikkeet jostain ? Mistä ? Olisko joku mahdollisesti halukas ostamaan tota koukkua ja antaa kyytipoikana vanhat kiinnikkeet. Jos ei muuta ni näytän rälläkkää koukulle.
Upitaas tätä nyt vähäsen. Eli ois nyt tarkotus irrottaa toi vetokoukku, mut jos mä sen irrotan niin tarviin kiinnikkeet jostain ? Mistä ? Olisko joku mahdollisesti halukas ostamaan tota koukkua ja antaa kyytipoikana vanhat kiinnikkeet. Jos ei muuta ni näytän rälläkkää koukulle.
Sopivuus 2001 320i touringin kanssa? Jos toi sun location Lakeend tarkoittaa Jäkeä niin matkakin olisi sopiva vaihtokauppaan
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment