Kenelläkään tietoa minkälainen homma toi on ? Pitäs päästä eroon törkeän näköisestä koukusta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 sedanin kiinteän vetokoukun irroitus
Collapse
X
-
no eikai kiinteän vetokoukun irroitukseen oo kauheen montaa vaihtoehtoa?
Pultit aukee avaimilla, saumat katkaisemalla.Last edited by zekelius; 04-11-2008, 19:16.:: www.aurium-music.net ::
-
-
Ei sitä ole hitsattu kiinni. Takapuskuri vaan irti niin sitten näkee aika helposti miten se on kiinnitetty. Takakontin puolella pitäisi näkyä 6 mutteria joilla vetokoukun runko on kiinnitetty koriin.
Tietty tällä tavalla pitää jostakin sitten hommata ne takapuskurin kiinnikkeet/kannakkeet.
Kuvassa osa nro. 3
Koukun rakenne:
Last edited by miccou; 05-11-2008, 09:59.VW Passat 1.8t -04
X1 20Da X-Drive -13
E39 530Da Touring -01
E39 525iA Touring -01
E46 325iA Sedan -01
E46 320D Touring -00
Audi A3 1.9TDI -01
VW Multivan 2.5 TDI -05
Comment
-
-
Originally posted by miccou View PostEi sitä ole hitsattu kiinni. Takapuskuri vaan irti niin sitten näkee aika helposti miten se on kiinnitetty. Takakontin puolella pitäisi näkyä 6 mutteria joilla vetokoukun runko on kiinnitetty koriin.
Tietty tällä tavalla pitää jostakin sitten hommata ne takapuskurin kiinnikkeet/kannakkeet.
Kuvassa osa nro. 3
Koukun rakenne:
http://www.realoem.com/bmw/showparts...80&hg=71&fg=10
Aattelin jossain vaiheessa hommata sen m-sport korisarjan ni siihenhän sisältyy kaikki kiinnikkeet. Kiitos tiedosta!E46 "slowmover" 316i '02 Schwarz II
Comment
-
-
Originally posted by pertsa87 View Postmyy mulle se koukun johtosarja niin saat ne kiinnikkeet?E46 "slowmover" 316i '02 Schwarz II
Comment
-
-
Upitaas tätä nyt vähäsen. Eli ois nyt tarkotus irrottaa toi vetokoukku, mut jos mä sen irrotan niin tarviin kiinnikkeet jostain ? Mistä ? Olisko joku mahdollisesti halukas ostamaan tota koukkua ja antaa kyytipoikana vanhat kiinnikkeet. Jos ei muuta ni näytän rälläkkää koukulle.E46 "slowmover" 316i '02 Schwarz II
Comment
-
-
Originally posted by myssy View PostUpitaas tätä nyt vähäsen. Eli ois nyt tarkotus irrottaa toi vetokoukku, mut jos mä sen irrotan niin tarviin kiinnikkeet jostain ? Mistä ? Olisko joku mahdollisesti halukas ostamaan tota koukkua ja antaa kyytipoikana vanhat kiinnikkeet. Jos ei muuta ni näytän rälläkkää koukulle.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostSopivuus 2001 320i touringin kanssa? Jos toi sun location Lakeend tarkoittaa Jäkeä niin matkakin olisi sopiva vaihtokauppaan
Edit: Kattelin vähän tota realoem.comia ja siitä näytti et ois sama setti sun tourinkiin ku mun sedanissa on. Jos mä nyt jotain tosta tajusin.Last edited by myssy; 03-02-2009, 17:20.E46 "slowmover" 316i '02 Schwarz II
Comment
-
-
TecDoc Catalogue by TecAlliance - one of the world's leading global vehicle and spare parts catalogues for the automotive aftermarket based on the TecDoc standard.
TecDoc Catalogue by TecAlliance - one of the world's leading global vehicle and spare parts catalogues for the automotive aftermarket based on the TecDoc standard.
Noissa ainakin on numeroissa eroja...''No smoke without a fire, but no fire without a diesel''
Comment
-
Comment