Gm automaatista manuaaliksi ja ongelmana ei anna startata. Kytkinpolkimen anturi vedetty eculle pin 23 ja ews pin 8 ja virta/maa myös. Manuaalin ohjelma ecuun laitettu ja ecusta immo pois
Amerikan foorumeiden mukaan riittää kun vettää ews johdon kytkin anturilta mutta ei anna käynnistää
Pitääkö koodata ews vai onko minulla jäänyt joku asia hoksaamatta? / onko kainuun alueella halukasta koodaamaan.
Amerikan foorumeiden mukaan riittää kun vettää ews johdon kytkin anturilta mutta ei anna käynnistää
Pitääkö koodata ews vai onko minulla jäänyt joku asia hoksaamatta? / onko kainuun alueella halukasta koodaamaan.