E46 330xd manual swap pääkivut

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Makenonono
    Newbiemmer
    • Aug 2021
    • 10
    • Paltamo

    #1

    E46 330xd manual swap pääkivut

    Gm automaatista manuaaliksi ja ongelmana ei anna startata. Kytkinpolkimen anturi vedetty eculle pin 23 ja ews pin 8 ja virta/maa myös. Manuaalin ohjelma ecuun laitettu ja ecusta immo pois

    Amerikan foorumeiden mukaan riittää kun vettää ews johdon kytkin anturilta mutta ei anna käynnistää

    Pitääkö koodata ews vai onko minulla jäänyt joku asia hoksaamatta? / onko kainuun alueella halukasta koodaamaan.
  • JiiVee92
    BTCF Member
    • Mar 2017
    • 1039
    • Kouvola/Myllykoski

    #2
    Ymmärtääkseni, jos EWS ei saa automaatilta kepin asentotietoa, (pitää olla P tai N) niin ei lähde käyntiin. Pitää koodata manuaaliksi, niin sitten ei odota kepin asentotietoa.
    EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03 R.I.P
    NYT: E61 530xd -08 käyttis
    Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.

    Comment

    Working...
    X