Announcement

Collapse
No announcement yet.

Etuvetarin vaihto-ongelmia e46:seen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bmw now and ever
    Newbiemmer
    • Nov 2008
    • 11

Etuvetarin vaihto-ongelmia e46:seen

330xd etuvetarin vaihto?? Onko vaihtoohjeita?? Kuinka lukkorengas etuperästä lähtee irti?
  • Jonezu
    Bimmer Rookie
    • Mar 2008
    • 55
    • Oulu

Mites sulla oireili tuo auto ennen vetarin vaihtoa?
    Nakuttiko kun kiihdytti käännettäessä?
    Saksantuonti e46 330xda vm. 2002

Comment

• Bmw now and ever
      Newbiemmer
      • Nov 2008
      • 11

Ei nakuttanut, vaan ravisti koko autoa vedätettäessä, toiselle puolelle jo vaihdettu. Ravistaminen hävinnyt! Tokihan se voi naputtaa jos nivel linkussa vedättää..Käytä nosturilla, huomaat jos suojakumit ovat hapoilla niin selvä juttu; vetonivel lötkö. Itse käutin huollossa ja totesivat että akselit romuna. Jos tarvit vetareita, mulla on molemmille puolille upouudet ja on taatusti halvemmat kun bemarilla. Ota yhteyttä jos tarvit.
      044-0297968
      Last edited by Bmw now and ever; 19-01-2009, 19:17.

Comment

• yarza
        Bimmer Rookie
        • May 2004
        • 81
        • ylöjärvi

Vanha on topikki mut kuinkas tuo vaihto on ihmisiltä onnistunut? Itsellä kanssa kuskinpuolen etu vetari paukuttaa vedättäessä ja apparinpuolelle on jo aikaisemman omistajan toimesta vaihdettu. Autona 330xd e46...
        http://www.vannehaku.fi/1286/dotz-to...5-kesarenkaat/

Comment

• Sproket
          Newbiemmer
          • Mar 2011
          • 4
          • Tampere

Originally posted by yarza View Post
          Vanha on topikki mut kuinkas tuo vaihto on ihmisiltä onnistunut? Itsellä kanssa kuskinpuolen etu vetari paukuttaa vedättäessä ja apparinpuolelle on jo aikaisemman omistajan toimesta vaihdettu. Autona 330xd e46...
          Vaihto ei ole mikään mahdoton operaatio. Onnistuu hyvin itse, jos vaan perus työkalut löytyy. Itse vaihtelin viime kesänä etuvetarit molemmille puolille.
          Ruotsista sai vetoakselit hyvään hintaan. https://www.mekafrance.se/2drivaxlar...html?cPath=399

Itsellä oli lähinnä ongelmana se, että vaihdoin samalla alustan ja näin ollen en irrottanut alapalloja vaan otin vetarit irti irroittamalla iskarin. Meni molemmilta puolilta iskarin alapään kiinnityspultit poikki ja niitä sitten porailtiin pari tuntia pois. Ulosvetäjällä piti painaa vetarit irti pyörän päistä. Sisäpäistä irtosivat melko helposti.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎