Mulla pimeni myös tossa kuukausi pari sitten apparin puolelta enkeli. Syy oli tosin melko selkeä ja sen havaitsi jo nenällä kabiinissa; rinkuloiden ja muuntajan väliset liittimet oli kärähtäny ihan korpuiksi.
Palaneen käryä pukkas ja jonkun hetkellisen virtapiikinkin noi anto, xenonit valas niin saatanallisesti pimeellä koko tallin edustan ihanku ois päivää paistateltu.
En tiedä miten kauan noi on edellisellä omistajalla ollu jo kiinni, mutta uudet tuli hommattua tilalle MTT-Tradingilta ja hyvin on pelanneet
Noi CCFL-enkelit on kyllä sellasta kuraa, että ei pysty suosittelemaan kenellekkään. Ensin näät huolella vaivaa aukaista umpion, teet siistin asennuksen ja kasaat palikat kiinni. Sitten ne enkelit pelaa just parista minuutista max. puoleen vuoteen ja taas sama rumba. Ei noi Umnitzan enkelit kovin paljoa maksa, jos enkelit todella haluaa ja laatu vähän toista
paloi alkuun yksi rinkula ylikirkkaana toinen pimeenä sit menin räpläämään johtoja elikä otin toisen johdon irti niin sai toisen taas palamaan mutta niin että tämä toinen taas ei palanut, tätä leikkiä hetken ehdin leikkiä kunnes molemmat rinkulat pimeeksi ja vilkku päälle..oliskohan tuo muuntaja poksahtanut, ei vissiin paha oo vaihtaakaan mitä äkkiseltään vilkaisin..itsehän noita en oo asentanut tuohon
Tuo muuntaja vissiinki aika yleismallinen noissa vai oonko väärässä, jos joltain semmonen löytyy niin privaa voi laittaa!
paloi alkuun yksi rinkula ylikirkkaana toinen pimeenä sit menin räpläämään johtoja elikä otin toisen johdon irti niin sai toisen taas palamaan mutta niin että tämä toinen taas ei palanut, tätä leikkiä hetken ehdin leikkiä kunnes molemmat rinkulat pimeeksi ja vilkku päälle..oliskohan tuo muuntaja poksahtanut, ei vissiin paha oo vaihtaakaan mitä äkkiseltään vilkaisin..itsehän noita en oo asentanut tuohon
en tiiä näänkö omiani mut näyttää että ajovalot palaisi myös himmeämmin tuon välikohtauksen jäljiltä :think
Tuo muuntaja vissiinki aika yleismallinen noissa vai oonko väärässä, jos joltain semmonen löytyy niin privaa voi laittaa, mikäli se vika nyt siinä on.. voisko sulake mennä tollee et toinen puoli vaan pimenee?
Joo se muuntaja todennäköisesti pimeänä, tuossa entisessä toukassa meni 1kk aikana 2 muuntajaa pimeäksi kun taas entisessä ämmässä kesti ehjänä niin kauan kun auto minulla oli. Aika arpapeliä niitten kanssa että tuleeko toimiva vai ei..
Saako noita inverttereitä semmoisina versioina mistään joissa muuntajalta tulisi naarasliittimellä noihin enkeleiden piuhoihin? kun mulla jotku ihmeversiot joissa nuo liittimet toiste päin tai sit täytyy leikkaa vanhoista johdot poikki ja tehdä home made versio
kaikki nuo muuntajat joita oon nyt nähnyt niin ollut urosliittimillä, muuten ihan identtisiä liittimet mut väärin päin prkl..
Haittaakohan se toimintaa jos vedän poikki nuo johdot ja vaihdan liittimet toistepäin? onko jollain kokemusta?
Itselläni on toiminut CCFL enkelit moitteetta jo neljä vuotta, ilmeisesti hyvää tuuria?? Itse olen ks. angel eyesit asentanut. Mihin olette niitä muuntajia sijoittanut? Itse asensin ne umpion sisälle kuivaan. Nehän ei kestä yhtään kosteutta, lyövät heti läpi ja se on sitten siinä. Kyseessähän on suurjännitemuuntaja joten lyö todella helpolla läpi jos vähänkään kosteutta.
sigpic
Originally Posted by jari kihlman "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.
Saako noita inverttereitä semmoisina versioina mistään joissa muuntajalta tulisi naarasliittimellä noihin enkeleiden piuhoihin? kun mulla jotku ihmeversiot joissa nuo liittimet toiste päin tai sit täytyy leikkaa vanhoista johdot poikki ja tehdä home made versio
kaikki nuo muuntajat joita oon nyt nähnyt niin ollut urosliittimillä, muuten ihan identtisiä liittimet mut väärin päin prkl..
Haittaakohan se toimintaa jos vedän poikki nuo johdot ja vaihdan liittimet toistepäin? onko jollain kokemusta?
Elikä nyt mulla on kädessäni uusi ja vanha invertteri mutta liittimet toistepäin muuten identtiset, uskallanko mä nyt leikkaa johdot poikki ja liittää nuo vanhan liittimet uuden invertterin johtoihin :think
Onko täällä joku joka toteuttanut kyseisen operaation?
Mitäköhän tästäkin hommasta taas tulee
Elikä nyt mulla on kädessäni uusi ja vanha invertteri mutta liittimet toistepäin muuten identtiset, uskallanko mä nyt leikkaa johdot poikki ja liittää nuo vanhan liittimet uuden invertterin johtoihin :think
Noniin nyt olis vanhat liittimet vaihdettu uuteen invertteriin vieläpä katkomatta johtoja mitenkään.
Onko tuolla invertterissä joku sulake sisällä jos tuo johtojen järjestys olisikin ristiin enkeleille? kun nuo johdothan ovat valkoiset jotka valoille menee.
Ei viittis käräyttää koko autoa noiden enkeleiden takia niin kysästäänpä nyt täältä vielä ennen kun kytken autoon virrat päälle
Noniin nyt olis vanhat liittimet vaihdettu uuteen invertteriin vieläpä katkomatta johtoja mitenkään.
Kerrotakoon nyt tännekkin että hyvin toimii
joten nuo kaikki ccfl invertterit saa sopimaan keskenään vaik liittimet olisi toistepäinkin kunhan vaihtaa liittimet katkomatta johtoja.
Comment