Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 CCFL Angel eyes -ongelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SamuliJii
    Newbiemmer
    • Sep 2010
    • 5
    • Janakkala

    #16
    angel

    Selvisikö ongelma? Itellä pukkas ihan saman homman, mutta valot olivat autossa jo valmiina.

    Comment

    • _odin
      Bimmer Rookie
      • Oct 2010
      • 184
      • Rovaniemi

      #17
      Originally posted by SamuliJii View Post
      Selvisikö ongelma? Itellä pukkas ihan saman homman, mutta valot olivat autossa jo valmiina.
      sama homma eilen asensin ja nyt on toisenpuolen annelit pimiänä per... saako noita muuntajia mistään?
      Ex Bmw 320 coupe e36 Hellrot

      Bmw 323 m-sport e46 Cosmosschwarz

      Comment

      • kmn
        Moderator
        • May 2009
        • 6017
        • Sipoo

        #18
        Originally posted by _odin View Post
        sama homma eilen asensin ja nyt on toisenpuolen annelit pimiänä per... saako noita muuntajia mistään?
        mtt-tradingiltä saa ainakin itse settiä edullisesti.. :think

        Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
        Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
        --
        Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95

        Comment

        • jannel
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2002
          • 283

          #19
          Originally posted by _odin View Post
          sama homma eilen asensin ja nyt on toisenpuolen annelit pimiänä per... saako noita muuntajia mistään?

          Comment

          • Jefu
            Bimmer Rookie
            • Mar 2010
            • 58
            • Helsinki

            #20
            Mulla pimeni myös tossa kuukausi pari sitten apparin puolelta enkeli. Syy oli tosin melko selkeä ja sen havaitsi jo nenällä kabiinissa; rinkuloiden ja muuntajan väliset liittimet oli kärähtäny ihan korpuiksi.
            Palaneen käryä pukkas ja jonkun hetkellisen virtapiikinkin noi anto, xenonit valas niin saatanallisesti pimeellä koko tallin edustan ihanku ois päivää paistateltu.
            En tiedä miten kauan noi on edellisellä omistajalla ollu jo kiinni, mutta uudet tuli hommattua tilalle MTT-Tradingilta ja hyvin on pelanneet
            MB SLK 350
            Korealainen mopoauto

            Ex: Yamaha YZF-R1
            Honda CB1000RA
            Bmw E46 328Ci

            Comment

            • Esko
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2002
              • 11662
              • Kouvola

              #21
              Noi CCFL-enkelit on kyllä sellasta kuraa, että ei pysty suosittelemaan kenellekkään. Ensin näät huolella vaivaa aukaista umpion, teet siistin asennuksen ja kasaat palikat kiinni. Sitten ne enkelit pelaa just parista minuutista max. puoleen vuoteen ja taas sama rumba. Ei noi Umnitzan enkelit kovin paljoa maksa, jos enkelit todella haluaa ja laatu vähän toista

              Comment

              • mikkis
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2006
                • 1897
                • Vantaa

                #22
                no perhana nyt noi toisen puolen annelit pimeni..

                paloi alkuun yksi rinkula ylikirkkaana toinen pimeenä sit menin räpläämään johtoja elikä otin toisen johdon irti niin sai toisen taas palamaan mutta niin että tämä toinen taas ei palanut, tätä leikkiä hetken ehdin leikkiä kunnes molemmat rinkulat pimeeksi ja vilkku päälle..oliskohan tuo muuntaja poksahtanut, ei vissiin paha oo vaihtaakaan mitä äkkiseltään vilkaisin..itsehän noita en oo asentanut tuohon

                Tuo muuntaja vissiinki aika yleismallinen noissa vai oonko väärässä, jos joltain semmonen löytyy niin privaa voi laittaa!
                Last edited by mikkis; 29-12-2011, 17:08.

                Comment

                • Mac
                  Bimmer Fanatic
                  • Jul 2007
                  • 199
                  • Kotka

                  #23
                  Originally posted by mikkis View Post
                  no perhana nyt noi toisen puolen annelit pimeni..

                  paloi alkuun yksi rinkula ylikirkkaana toinen pimeenä sit menin räpläämään johtoja elikä otin toisen johdon irti niin sai toisen taas palamaan mutta niin että tämä toinen taas ei palanut, tätä leikkiä hetken ehdin leikkiä kunnes molemmat rinkulat pimeeksi ja vilkku päälle..oliskohan tuo muuntaja poksahtanut, ei vissiin paha oo vaihtaakaan mitä äkkiseltään vilkaisin..itsehän noita en oo asentanut tuohon

                  en tiiä näänkö omiani mut näyttää että ajovalot palaisi myös himmeämmin tuon välikohtauksen jäljiltä :think

                  Tuo muuntaja vissiinki aika yleismallinen noissa vai oonko väärässä, jos joltain semmonen löytyy niin privaa voi laittaa, mikäli se vika nyt siinä on.. voisko sulake mennä tollee et toinen puoli vaan pimenee?
                  Joo se muuntaja todennäköisesti pimeänä, tuossa entisessä toukassa meni 1kk aikana 2 muuntajaa pimeäksi kun taas entisessä ämmässä kesti ehjänä niin kauan kun auto minulla oli. Aika arpapeliä niitten kanssa että tuleeko toimiva vai ei..
                  ---e92 ///M3---
                  ---e39 530i---

                  Comment

                  • mikkis
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2006
                    • 1897
                    • Vantaa

                    #24
                    Saako noita inverttereitä semmoisina versioina mistään joissa muuntajalta tulisi naarasliittimellä noihin enkeleiden piuhoihin? kun mulla jotku ihmeversiot joissa nuo liittimet toiste päin tai sit täytyy leikkaa vanhoista johdot poikki ja tehdä home made versio

                    kaikki nuo muuntajat joita oon nyt nähnyt niin ollut urosliittimillä, muuten ihan identtisiä liittimet mut väärin päin prkl..

                    Haittaakohan se toimintaa jos vedän poikki nuo johdot ja vaihdan liittimet toistepäin? onko jollain kokemusta?

                    Comment

                    • antti79
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2003
                      • 2499
                      • Littoinen

                      #25
                      Itselläni on toiminut CCFL enkelit moitteetta jo neljä vuotta, ilmeisesti hyvää tuuria?? Itse olen ks. angel eyesit asentanut. Mihin olette niitä muuntajia sijoittanut? Itse asensin ne umpion sisälle kuivaan. Nehän ei kestä yhtään kosteutta, lyövät heti läpi ja se on sitten siinä. Kyseessähän on suurjännitemuuntaja joten lyö todella helpolla läpi jos vähänkään kosteutta.
                      sigpic
                      Originally Posted by jari kihlman
                      "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

                      Comment

                      • mikkis
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2006
                        • 1897
                        • Vantaa

                        #26
                        Originally posted by mikkis View Post
                        Saako noita inverttereitä semmoisina versioina mistään joissa muuntajalta tulisi naarasliittimellä noihin enkeleiden piuhoihin? kun mulla jotku ihmeversiot joissa nuo liittimet toiste päin tai sit täytyy leikkaa vanhoista johdot poikki ja tehdä home made versio

                        kaikki nuo muuntajat joita oon nyt nähnyt niin ollut urosliittimillä, muuten ihan identtisiä liittimet mut väärin päin prkl..

                        Haittaakohan se toimintaa jos vedän poikki nuo johdot ja vaihdan liittimet toistepäin? onko jollain kokemusta?
                        Elikä nyt mulla on kädessäni uusi ja vanha invertteri mutta liittimet toistepäin muuten identtiset, uskallanko mä nyt leikkaa johdot poikki ja liittää nuo vanhan liittimet uuden invertterin johtoihin :think
                        Onko täällä joku joka toteuttanut kyseisen operaation?
                        Mitäköhän tästäkin hommasta taas tulee

                        Comment

                        • mikkis
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2006
                          • 1897
                          • Vantaa

                          #27
                          Originally posted by mikkis View Post
                          Elikä nyt mulla on kädessäni uusi ja vanha invertteri mutta liittimet toistepäin muuten identtiset, uskallanko mä nyt leikkaa johdot poikki ja liittää nuo vanhan liittimet uuden invertterin johtoihin :think
                          Noniin nyt olis vanhat liittimet vaihdettu uuteen invertteriin vieläpä katkomatta johtoja mitenkään.

                          Onko tuolla invertterissä joku sulake sisällä jos tuo johtojen järjestys olisikin ristiin enkeleille? kun nuo johdothan ovat valkoiset jotka valoille menee.
                          Ei viittis käräyttää koko autoa noiden enkeleiden takia niin kysästäänpä nyt täältä vielä ennen kun kytken autoon virrat päälle

                          Comment

                          • mikkis
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2006
                            • 1897
                            • Vantaa

                            #28
                            Originally posted by mikkis View Post
                            Noniin nyt olis vanhat liittimet vaihdettu uuteen invertteriin vieläpä katkomatta johtoja mitenkään.
                            Kerrotakoon nyt tännekkin että hyvin toimii
                            joten nuo kaikki ccfl invertterit saa sopimaan keskenään vaik liittimet olisi toistepäinkin kunhan vaihtaa liittimet katkomatta johtoja.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎