Eli ongelmia ilman suuntauksen kanssa.
Esimerkiksi:
Puhallus suunnattuna kokonaan jalkatilaan.
Tämän jälkeen käännän puhalluksen kokonaan tuulilasille, niin edelleen
puhaltaa osittain jalkatilaan. Sitten, kun kääntää puhalluksen hetkeksi kasvoille ja
sitten takaisin tuulilasille, niin tällöin puhaltaa vain ja ainoastaan lasille.
Eli tuo suuntaus ei pysy ihan täysin nappulan kääntöjen mukana.
Välillä myös saa jonkun aikaa odotella, että jonkun näköistä suuntauksen
muutosta alkaa tapahtumaan.
Muilla samaa ongelmaa? :think
Itse pähkäilin, että voisko sen napin alla olevat sähköt olla jotenkin "kuluneet"
niin, että paneeli ei aina saa kosketusta eli tietoa siitä missä asennossa nappula on?
Kun käsittääkseni tuo nappulahan ei enää E46:ssa mitään vaijeria pyöritä..
Esimerkiksi:
Puhallus suunnattuna kokonaan jalkatilaan.
Tämän jälkeen käännän puhalluksen kokonaan tuulilasille, niin edelleen
puhaltaa osittain jalkatilaan. Sitten, kun kääntää puhalluksen hetkeksi kasvoille ja
sitten takaisin tuulilasille, niin tällöin puhaltaa vain ja ainoastaan lasille.
Eli tuo suuntaus ei pysy ihan täysin nappulan kääntöjen mukana.
Välillä myös saa jonkun aikaa odotella, että jonkun näköistä suuntauksen
muutosta alkaa tapahtumaan.
Muilla samaa ongelmaa? :think
Itse pähkäilin, että voisko sen napin alla olevat sähköt olla jotenkin "kuluneet"
niin, että paneeli ei aina saa kosketusta eli tietoa siitä missä asennossa nappula on?
Kun käsittääkseni tuo nappulahan ei enää E46:ssa mitään vaijeria pyöritä..
Comment