Announcement

Collapse
No announcement yet.

330d e46 lämpeneminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Petri
    BTCF Member
    • Jun 2004
    • 3156
    • Nummela

    #16
    Originally posted by käfer View Post
    Mielenkiintoista. Kerro ihmeessä lopputulos sitten kun saat sen asennettua, niin tiedän itse tehdä saman.
    Kyllähän se vika korjaantui, eli lämmöt taas normaalina ja kulutus laski reippaasti, osat yht. 37,50€ marmoritiskiltä!
    E36 323Ti Compact Sport Limited Edition -00
    E36 320i Cabriolet "M-Sport" -96


    Ex: E90 320dA LCI M-Sport -10 | E46 330xdA M-Sport II -03 | E46 320Ci M-Sport II -01 | E46 316i "Sport 2000" -00 | E39 523i Sedan M-Sport -99 | E36 320i Coupe M-Sport -95

    Comment

    • käfer
      Bimmer Rookie
      • Oct 2008
      • 28

      #17
      Näyttäis toimivan

      Vaihdoin EGR-termostaatin. Nyt näyttäis ainakin näillä pakkasilla toimivan niinkuin pitääkin. Mielenkiinnolla seurataan tilannetta jos / kun pakkanen kiristyy. Jännä sinänsä, että Jyväskylän Laakkosella ei kuulemma oltu myyty yhtään kyseistä osaa aikaisemmin...

      Comment

      • Gonzalez
        BTCF Member
        • Jun 2003
        • 2632
        • Seinäjoki

        #18
        Originally posted by käfer View Post
        Jännä sinänsä, että Jyväskylän Laakkosella ei kuulemma oltu myyty yhtään kyseistä osaa aikaisemmin...


        Rohkenen epäillä...
        530d GT F07 2010
        325i E30 Cabriolet 1987

        Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

        Comment

        • pekkis234
          Bimmer Rookie
          • Aug 2006
          • 76
          • Espoo

          #19
          Originally posted by samppa... View Post
          Joo itelle kans vaihdettiin termari ensin,kun ei tahtonut lämmetä edes nolla kelillä normaalilämpöihin.-->ei mitään vaikutusta.Sitten vaihdoin tuon egr-termostaatin ja rupes lämpenemään.n.10 min ajolla 15 asteen pakkasessa lämmöt normaali lukemissa.Ja vaihtaminen ei tosiaankaan paha homma.Aikaa ottaa ehkä sen 10 minuuttia.
          Mitäs tuossa pitää purkaa? Löytyykö se heti moottorin ylämuovin alta?
          Vai jostain muualta?

          Comment

          • Blacksatin
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2007
            • 954
            • Mäntsälä

            #20
            Omassa on pelkkä suora putki egr:lle eli ei ole jäähdytintä. Mitäs hyvää tai huonoa tuossa on sitten. Vaihdoin tavallisen termarin ja nyt lämmöt nousee nopeasti ja tulee myös lämmintä.

            Ostin siis tuon egr termarin turhaan ja sen saa ostaa pois 30eur.

            Comment

            • makee
              Newbiemmer
              • Sep 2008
              • 29
              • Kva

              #21
              Originally posted by Blacksatin View Post
              Omassa on pelkkä suora putki egr:lle eli ei ole jäähdytintä. Mitäs hyvää tai huonoa tuossa on sitten.
              Tossa omassa kotterossa myös pelkkä suora putki egr:lle. Tuntuu ainakin toi systeemi toimivan, lämpenee huomattavasti paremmin mitä edellinen E61 525d missä oli egr jäähdytys!
              320 Si

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎