Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46, infoa, ruostevauriot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

    #16
    Originally posted by _Larry_ View Post
    Itsellä oli sama ongelma edellisessä ( 318i touring 2002 ) mutta jäi mysrykyssä puun alle joten ongelma häivisi siinä samalla

    Nykyinen 330i Touring 2002 ei ole ruostunut mistään.

    Molemmat ruotsin tuontia.

    Yhden kaverin mukaan ainakin noita on tainnu tulla eri linjoilta, ja riippuen mistä tullut niin vikaa joko on tai ei. Tiedä sitten...
    Ei vaan nuo luukut sinkataan/pintakäsitellään aivan eri linjoilla/tuotantoprosesseissa kuin itse korit, niin että niitä tulee kaiketi 3-4:ltä eri alihankkijalta. Paskaiset huuhteluliemet, liian nopeat prosessit ja liian lyhyet kuivumisajat ennen saumausta ovat ongelmien syyt.
    Eli ihan laadullisista ongelmista on kyse, jotka eivät lainkaan kosketa suurta osaa valmistettuja luukkuja.

    Comment

    • ArttuA
      Newbiemmer
      • Mar 2009
      • 7
      • Sipoo

      #17
      Originally posted by voima@hell View Post
      menin vähän aikaa sitten kyselemään konepellin korjausmaalauksen hintaa paikallisesta BMW-liikkeestä. korikorjaaja tuumasi hetken asian kanssa neuvoteltuani, että autossa on takuu voimassa (6.v) vielä 2 viikkoa. tutkimme autoa ja lopputuloksena tilattiin molemmat vasemman puolen ovet, konepelti ja takakontti johtuen ruostevaurioista, TAKUUSEEN.
      hemmo tuumas et tyyppivika e46:ssa, että semmosta!
      Mulla kanssa -03 e46 konepelti ruostuu sisäpuolelta etureunasta, samoin etuovien etureunat saumoista ja takaluukun kannatinpumppujen alapäiden kohdalta. Mullakin siis voisi mennä koritakuuseen koska auto alle 6v. vanha? Mikä liike teki sulle korjauksen?

      Comment

      • Clavurion
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 9096
        • Oulu

        #18
        Originally posted by ArttuA View Post
        Mulla kanssa -03 e46 konepelti ruostuu sisäpuolelta etureunasta, samoin etuovien etureunat saumoista ja takaluukun kannatinpumppujen alapäiden kohdalta. Mullakin siis voisi mennä koritakuuseen koska auto alle 6v. vanha? Mikä liike teki sulle korjauksen?
        Ei muuta kuin käyt merkkiliikkeessä näyttämässä. Kyllä nuo luukkujen saumaruosteet menevät koritakuuseen, jos 6v. ei vielä ole tullut täyteen. Usein koko luukku menee vaihtoon. Omaan uusittiin Herttoniemen Laakkosella konepelti koritakuun piikkiin viime syksynä ja pääosin olen tyytyväinen työn laatuun.
        E39 530dA -02 M-Sport
        E53 X5 3.0dA -06 Sport
        * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
        Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎