Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 323 vm 99 kierrokset laskee hitaasti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BeniE30
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 452
    • Helsinki

    #16
    Imusarjan takana oleva kumitulppa oli haljennut jonka sitten uusin, ei kyllä oikeestaan mitää vaikutusta. Joku imuvuoto siellä vielä taitaa olla. Ei vaan taho paikantuu oikeen millään.

    Comment

    • epv
      Bimmer Rookie
      • Dec 2011
      • 76
      • Pirkanmaa

      #17
      Nostetaas aihetta esille, koska omassa autossa sama ongelma. Mitkä viat edellisillä immeisillä vian aiheutti? :think
      E61 530d -05

      Comment

      • Dark_0
        Newbiemmer
        • Nov 2011
        • 8
        • Pori

        #18
        Itselläkin tuota ongelmaa on 320ci m52 koneessa.
        Kylmänä toimii kuin pitääkin, mutta lämpimänä kierrokset eivät oikein vastaa kaasuun ja palaavat hieman laiskasti alas.

        Kävin luetuttamassa vikakoodit ja herjas nokan asennontunnistinta, joka vaihdettiin ja samalla huomasin ettei Disa toimi ihan niin kuin pitäisi(Oli auki asennossa kokoajan) niin vaihdoin myös uuteen. Korjailuista ei kuitenkaan ollut jeesiä varsinaisen ongelman kanssa, vaikkakin vääntö alakierroksilla parani.

        Olisi hienoa jos joku samasta onkelmasta kärsivä/kärsinyt löytää syyn niin laittaisi viestiä threadiin niin sais omastakin tuon rasittavan piirteen pois.

        Comment

        • Hemi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 18880
          • Pirkanmaa

          #19
          Originally posted by Dark_0 View Post
          Itselläkin tuota ongelmaa on 320ci m52 koneessa.
          Kylmänä toimii kuin pitääkin, mutta lämpimänä kierrokset eivät oikein vastaa kaasuun ja palaavat hieman laiskasti alas.

          Kävin luetuttamassa vikakoodit ja herjas nokan asennontunnistinta, joka vaihdettiin ja samalla huomasin ettei Disa toimi ihan niin kuin pitäisi(Oli auki asennossa kokoajan) niin vaihdoin myös uuteen. Korjailuista ei kuitenkaan ollut jeesiä varsinaisen ongelman kanssa, vaikkakin vääntö alakierroksilla parani.

          Olisi hienoa jos joku samasta onkelmasta kärsivä/kärsinyt löytää syyn niin laittaisi viestiä threadiin niin sais omastakin tuon rasittavan piirteen pois.
          Kyseessä ON kuitenkin imuvuoto, jota vain ei vielä ole löydetty.
          Onko imusarjan suojakannen alta löytyvä alipaineletku tsekattu, sekä KAIKKI imusarjan takaa löytyvät kumitulpat? Venttiilikopan tiiviste?

          Comment

          • H3nxu
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2011
            • 777
            • Kerava

            #20
            Eikö imusarjan takana ole vain kaksi tulppaa? Ostin marmorilta 2kpl kun ei tainnu löytyä muita.

            Mä ainakin oon käsittänyt näin..

            Comment

            • Dark_0
              Newbiemmer
              • Nov 2011
              • 8
              • Pori

              #21
              Kiitti vinkeistä! Tosiaan oon ehtinyt jo tarkistaa noita imupuolen letkuja ja ovat olleet ihan ashiallisessa kunnossa, mutta nuo kumitulpat on kyllä jäänyt katsomatta. http://www.realoem.com/bmw/showparts...95&hg=11&fg=40 (osat 14 ja 19?)

              Täytyy kyllä varmistukseksi vielä tsekat tuo alipaineletku kun oon sen vain pikasesti silmäilly olevan kunnossa.

              Comment

              • janke
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2010
                • 3667
                • seinäjoki

                #22
                Originally posted by Dark_0 View Post
                Kiitti vinkeistä! Tosiaan oon ehtinyt jo tarkistaa noita imupuolen letkuja ja ovat olleet ihan ashiallisessa kunnossa, mutta nuo kumitulpat on kyllä jäänyt katsomatta. http://www.realoem.com/bmw/showparts...95&hg=11&fg=40 (osat 14 ja 19?)

                Täytyy kyllä varmistukseksi vielä tsekat tuo alipaineletku kun oon sen vain pikasesti silmäilly olevan kunnossa.
                Onko tämän ketjun ongelmia kukaan ratkaistu?
                Bmw 316 E30 -88

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎