Imusarjan takana oleva kumitulppa oli haljennut jonka sitten uusin, ei kyllä oikeestaan mitää vaikutusta. Joku imuvuoto siellä vielä taitaa olla. Ei vaan taho paikantuu oikeen millään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 323 vm 99 kierrokset laskee hitaasti
Collapse
X
-
Itselläkin tuota ongelmaa on 320ci m52 koneessa.
Kylmänä toimii kuin pitääkin, mutta lämpimänä kierrokset eivät oikein vastaa kaasuun ja palaavat hieman laiskasti alas.
Kävin luetuttamassa vikakoodit ja herjas nokan asennontunnistinta, joka vaihdettiin ja samalla huomasin ettei Disa toimi ihan niin kuin pitäisi(Oli auki asennossa kokoajan) niin vaihdoin myös uuteen. Korjailuista ei kuitenkaan ollut jeesiä varsinaisen ongelman kanssa, vaikkakin vääntö alakierroksilla parani.
Olisi hienoa jos joku samasta onkelmasta kärsivä/kärsinyt löytää syyn niin laittaisi viestiä threadiin niin sais omastakin tuon rasittavan piirteen pois.
Comment
-
-
Originally posted by Dark_0 View PostItselläkin tuota ongelmaa on 320ci m52 koneessa.
Kylmänä toimii kuin pitääkin, mutta lämpimänä kierrokset eivät oikein vastaa kaasuun ja palaavat hieman laiskasti alas.
Kävin luetuttamassa vikakoodit ja herjas nokan asennontunnistinta, joka vaihdettiin ja samalla huomasin ettei Disa toimi ihan niin kuin pitäisi(Oli auki asennossa kokoajan) niin vaihdoin myös uuteen. Korjailuista ei kuitenkaan ollut jeesiä varsinaisen ongelman kanssa, vaikkakin vääntö alakierroksilla parani.
Olisi hienoa jos joku samasta onkelmasta kärsivä/kärsinyt löytää syyn niin laittaisi viestiä threadiin niin sais omastakin tuon rasittavan piirteen pois.
Onko imusarjan suojakannen alta löytyvä alipaineletku tsekattu, sekä KAIKKI imusarjan takaa löytyvät kumitulpat? Venttiilikopan tiiviste?
Comment
-
-
Kiitti vinkeistä! Tosiaan oon ehtinyt jo tarkistaa noita imupuolen letkuja ja ovat olleet ihan ashiallisessa kunnossa, mutta nuo kumitulpat on kyllä jäänyt katsomatta. http://www.realoem.com/bmw/showparts...95&hg=11&fg=40 (osat 14 ja 19?)
Täytyy kyllä varmistukseksi vielä tsekat tuo alipaineletku kun oon sen vain pikasesti silmäilly olevan kunnossa.
Comment
-
-
Originally posted by Dark_0 View PostKiitti vinkeistä! Tosiaan oon ehtinyt jo tarkistaa noita imupuolen letkuja ja ovat olleet ihan ashiallisessa kunnossa, mutta nuo kumitulpat on kyllä jäänyt katsomatta. http://www.realoem.com/bmw/showparts...95&hg=11&fg=40 (osat 14 ja 19?)
Täytyy kyllä varmistukseksi vielä tsekat tuo alipaineletku kun oon sen vain pikasesti silmäilly olevan kunnossa.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Comment