Eli käytin autoa johtojen päässä ja vitos sylinterin suuttimen arvot yli rajojen. Tämä varmaan selittää huonon tyhjäkäynnin ja kalkatuksen matalilla kierroksilla. Eli nyt pitäisi tilata sitten uusi suutin jostain, joten mistähän tuo edullisimmin saisi, olisiko ehdotuksia? Tietenki sen suuttimen numero tms. pitäisi myös selvittää, joten mistä sen saisi selville?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 330d suutin kaput
Collapse
X
-
Originally posted by Thuppu View PostKun meet marmoritiskille tilaamaan ton suuttimen niin ota vaikkapa rekisteriote mukaan näytille niin tietävät hommata sulle juuri oikeanlaisen.E46 -03 330d * 160 kw * 500 Nm
Comment
-
-
Noi käytetyt ovat eri moottoriin kuin minulla on (omassa M57N). En muutenkaan kyllä kauhean helposti viitsisi käytettyä laittaa, kun se voi olla että se toimii sen viikon verran ja muutenki. Eli edelleen saa ehdottaa paikkoja mistä voisi tilata uusia suuttimia.E46 -03 330d * 160 kw * 500 Nm
Comment
-
-
Originally posted by bmw e34 View Postse suutin tarvii vaihdon jälkeen sitten koodata vaihdetuksi . ihan noin tiedoksi vaan.
F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by surface View PostNoi käytetyt ovat eri moottoriin kuin minulla on (omassa M57N). En muutenkaan kyllä kauhean helposti viitsisi käytettyä laittaa, kun se voi olla että se toimii sen viikon verran ja muutenki. Eli edelleen saa ehdottaa paikkoja mistä voisi tilata uusia suuttimia.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Comment
-
-
Saahan noita dieselkorjaamoilta ja pystyvät myös niitä korjaamaan.
Suuttimen kunnostus olisi Hämeenlinnassa Hämeen dieselissä maksanut 185€.e36 M3 -97 "katukilpuri"
e36 M3 -98 evo kilpuriprojekti: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=332448
Käyttis F01 730d: http://www.btcf.fi/forum/showthread....40#post3862140
Comment
-
-
Nuo ei ole uusia vaan kunnostettuja. Ainakin paikallisen Diesel Turusen mukaan Bosch ei edelleenkään toimita kaikkia osia suuttimen täydellistä kunnostamista varten, joten ne eivät täysin vastaa uusia.
Suuttimien vaihtoon liittyvästä ohjelmoinnista N-sarjan koneissa. KLIKE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by surface View PostJep sain sain ihan Suomesta uuden Boschin vaihtosuuttimen 260€:lla. Nyt jos sen itse yrittäis vaihtaa, niin tarviiko tuossa mitään kikka kolmosia, että suuttimen saa irti ja onko mitään erikoista jota kannattaa huomioida vaihdossa?
Itse en tuota tekis jos ei aikaisempaa kokemusta.
EX:ään vaihdettiin niin olin katsomassa ja ei meinannut irrota sitten millään.
Tarvittiin iskuvasaraa, raakaa voimaa ja jopa hitsausta kun tehtiin "irroitustyökalu".lopulta kuitenkin antautui.
F26 xDrive20d TwinPower
Comment
-
Comment