Varoituksen sana siitäkin, että nuo suuttimet tuppaa yksitellen menemään muutkin hyvin pian. Itse vaihtaisin kaikki kerralla..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 330d suutin kaput
Collapse
X
-
Originally posted by rasanttu View PostVaroituksen sana siitäkin, että nuo suuttimet tuppaa yksitellen menemään muutkin hyvin pian. Itse vaihtaisin kaikki kerralla..
Ne nyt on helppo vaihdattaa jos niitä lisää hajoaa, kun moottoria ei tarvitse sen enempää purkaa vaihdettaessa.E46 -03 330d * 160 kw * 500 Nm
Comment
-
-
Originally posted by surface View PostNo en tasan ala vaihtamaan kaikkia kerralla, tai jos laitat mun tilille 1300€ + työt, niin voin tietenki vaihdattaa viis muutakin. Miksi toimivat pitäisi vaihtaa uusiin, en oikein näe pointtia
Ne nyt on helppo vaihdattaa jos niitä lisää hajoaa, kun moottoria ei tarvitse sen enempää purkaa vaihdettaessa.
Voihan ne entiset "toimivat" pistää kiertoon.
Comment
-
-
Originally posted by rasanttu View PostNo persaukisena on tietysti paha vaihtaa ja totta kyllähän se maksaa paljon, mutta yhtä hydöyllistä vaihtaa yksi suutin kuin yksi hehkutulppa kerrallaan. Kuusi kertaa kun on suutinvikaa muutaman kuukauden/vuoden välein saattaa tulla mieleen että ois ne voinu vaihtaakkin kerralla.
Voihan ne entiset "toimivat" pistää kiertoon.
Ps. ei herneitäE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by rasanttu View PostNo persaukisena on tietysti paha vaihtaa ja totta kyllähän se maksaa paljon, mutta yhtä hydöyllistä vaihtaa yksi suutin kuin yksi hehkutulppa kerrallaan. Kuusi kertaa kun on suutinvikaa muutaman kuukauden/vuoden välein saattaa tulla mieleen että ois ne voinu vaihtaakkin kerralla.
Voihan ne entiset "toimivat" pistää kiertoon.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostVähän ehkä OT mutta itse olet toisessa ketjussa yhdistämässä jarrupalantunnistimen(5€ osa) johtoja yhteen kun ei uutta raaski laittaa ja sitten toisaalla neuvomassa persaukisia että kaikki suuttimet uusiksi(1300€ setti)
Ps. ei herneitäJos suuttimillekkin olisi joku vippaskonsti tietysti tekisin ja laittaisin "johdot yhteen". Tollaset kulusmisvaroittimet on aaseille jotka ei osaa autoaan huoltaa ts. sitten vievät huoltoon kun siellä raudat hankaa vastakkain ja pysähtyminen on heikkoa.
Edit:
Ja kuule noi tunnistimet maksaa originalteilenä 19,50€ eteen ja 22,50€ taakse
Ihan mielenterveyden kannalta vaihtaisin kyllä omaani kaikki kerralla jos olisi pienintäkään epäilystä siitä että lopuissakin olisi lopun merkkejä.
Comment
-
-
Originally posted by rasanttu View PostHehe! Ei kannata ottaa vakavasti kenenkäänJos suuttimillekkin olisi joku vippaskonsti tietysti tekisin ja laittaisin "johdot yhteen". Tollaset kulusmisvaroittimet on aaseille jotka ei osaa autoaan huoltaa ts. sitten vievät huoltoon kun siellä raudat hankaa vastakkain ja pysähtyminen on heikkoa.
Edit:
Ja kuule noi tunnistimet maksaa originalteilenä 19,50€ eteen ja 22,50€ taakse
Ihan mielenterveyden kannalta vaihtaisin kyllä omaani kaikki kerralla jos olisi pienintäkään epäilystä siitä että lopuissakin olisi lopun merkkejä.
Suuttimien elinikä on täysin yksilökohtaista, siis ei edes autoyksilö vaan suutinyksilö. Niinkuin tuossa todettiinkin aikaisemmin, voi loput kestää vaikka auton paalaukseen asti. Vaatii todella outoa ajatusmaailmaa, että on valmis sijoittamaan 10-20% auton arvosta pelkkiin osiin "mielenterveyden kannalta" kun myydessä rahaa ei takaisin saa ja hyöty on vähintäänkin kyseenalainen. Ja tuohon tietty työ päälle kun harva itse vaihtaa, huonolla tuurilla hajoaa irroittaessa jotakin ja hinta nousee vielä. Äkkiä palaa 2-3ke.
Menee sitten ennemmin vaikka repimään satasia puron varteen, hauskempaa sekin.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by rasanttu View PostNo persaukisena on tietysti paha vaihtaa ja totta kyllähän se maksaa paljon, mutta yhtä hydöyllistä vaihtaa yksi suutin kuin yksi hehkutulppa kerrallaan. Kuusi kertaa kun on suutinvikaa muutaman kuukauden/vuoden välein saattaa tulla mieleen että ois ne voinu vaihtaakkin kerralla.
Voihan ne entiset "toimivat" pistää kiertoon.
Periaatteessahan voisin paaluttaa auton saman tien, jos sieltä jotain muutakin hajoaa. Kävisi hakemassa liikkeestä varmuuden vuoksi tuliterän 330d:n, niin sehän sitten kestäisi ja kelpaisi ajella. Niin mutta mitäs sitten jos siinäkin hajoaa jotain...
Joo, annetaan asian olla.....E46 -03 330d * 160 kw * 500 Nm
Comment
-
-
Onko kellään varmaa tietoa tarviiko e46:ssa 320d-330d M47N-M57N ohjelmoida suutiin vaihdon jälkeen? Tietäisi, ettei tarvi mahdollisesti hinata autoa ohjelmointiin jos ei lähde vaikka käyntiin.. :thinknow: Mercedes Benz 350e AMG
ex: f30 320i M-Sport
ex: e46 320i M-Sport II
ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II
ex: e36 316i Compact
ex: e39 530i M-Sport
ex: e46 320Cd M-Sport II
Comment
-
-
Originally posted by Enliz View PostOnko kellään varmaa tietoa tarviiko e46:ssa 320d-330d M47N-M57N ohjelmoida suutiin vaihdon jälkeen? Tietäisi, ettei tarvi mahdollisesti hinata autoa ohjelmointiin jos ei lähde vaikka käyntiin.. :thinkBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Mitäs se Rahu nyt säätää.
N-koneisissa (DDE 5) suuttimien päällä oleva numerointi pitää aina ohjelmoida. Ilman ohjelmointiakin voi toki ajaa, mutta tarkempi ruiskutusmäärän säätö ei toimi oikein.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Totta totta näin kun kyse N koneesta.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostMitäs se Rahu nyt säätää.
N-koneisissa (DDE 5) suuttimien päällä oleva numerointi pitää aina ohjelmoida. Ilman ohjelmointiakin voi toki ajaa, mutta tarkempi ruiskutusmäärän säätö ei toimi oikein.now: Mercedes Benz 350e AMG
ex: f30 320i M-Sport
ex: e46 320i M-Sport II
ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II
ex: e36 316i Compact
ex: e39 530i M-Sport
ex: e46 320Cd M-Sport II
Comment
-
Comment