Auto 320d automaatti-ilmastoinnilla. Elikkä pätkä ajossa ilmastointi toimii ok, mut sitten pidemmällä matkalla ilman tulo loppuu. Puhallin kyllä pyörii mut mistää ei tule ilmaa? Sit kun manuaalisesti laittaa puhaltimen täysille niin hetken tohinan jälkeen alkaa ilmaa tulla sisällekkin. Tänään sit en saanut loppumatkasta toimimaan enää mitenkään, mut sitten takaspäin tullessa toimi taas jonkin aikaa. Oisko kellään vinkkiä mitä tehdä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 -98 ilmantulo loppuu
Collapse
X
-
Onko ilmansuuntaus AUTO asennossa sekä kojelaudan suuttimet laitettu kiinni? Kauemmin ajettaessa lämpimällä säällä ilmastoinnilla taitaa nimittäin olla taipumuksena hoitaa ilmantuotto pelkästään kojelaudan suuttimien kautta, ja jos ne on suljettuna, ei ilmalla ole mitään tuloreittiä.
Toinen kokeilu olisi laittaa ilma tulemaan AUTO asennon sijaan käsin ala/ylä/keskisuuttimiin."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
-
-
Itse huomasin saman ilmiön perjantaina -99 vuosimallin vermeessä. Manuaalisesti oli keski ja jalkasuuttimelle valittuna sekä puhallin nopeus siinä keskivaiheilla. Ja kojelaudan suuttimet oli kokoajan auki. Ja kun puhallusta lisäsi kuulosti ihan kuin olisi jonnekkin kojelaudan sisään tohissut. Mutta kun otti ilmastoinnin kotvaksi päältä alkoi taas hönkimään oikein.E39 525d -00
E39 523i-96
E30 316 -86
Comment
-
-
Onkohan tässä sama ongelma, josta löytyy TIS:stä bulletin. Eli ilmastointia pidempään käyttäessä vetää höyrystimen kennon jäähän viallisen höyrystimen lämpötila-anturin (Nr 4) takia. Kun puhallus loppuu, kennon sulaessa tulee reipas määrä kondenssi-/sulamisvettä ja sulamisen jälkeen puhallus toimii taas normaalisti.Last edited by Clavurion; 29-06-2009, 19:59.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment