Muutama kysymys ongelmista tietävälle :
1) Bimmerissäni on tämä pistoke mahdollisuus, jotta voi lukea erilaisia koodeja sun muita. Mittaritaulussa ei kuitenkaan ole näitä öljyvaloja (vihreä, oranssi ja punanen). Miten siitä saa nämä kilometrit nollattua, kun inspection näyttää kokoajan -8000km ja se kellokin vielä kummittelee mittaritaulussa?
Yritin meinaan sitä, että virrat ensiksi pois ja trippimittarinappi pohjassa virrat päälle, yms, mutta eihän se onnistunu sitten alkuunkaan.
2) Kun laittaa auton käyntiin, niin punainen öljypainevalo sammuu, mutta hetken kuluttua syttyy oranssi öljyvalo palamaan joksikin aikaa. Mistä moinen johtuu? Tikusta olen katsonut öljyt ja ylärajassa pysyy. Onko kysymys esimerkiksi huonoista öljyistä, vaikkakin öljyt on vaihdettu 15 000km sitten? Vai johtuuko valon ilmentyminen nuista öljyvaihtokilometrien nollaamatta jättämisestä?
3) Mitä tarkoittaa virtojen kytkemisen jälkeen mittaritauluun tuleva oranssi EML -kirjaimet?
1) Bimmerissäni on tämä pistoke mahdollisuus, jotta voi lukea erilaisia koodeja sun muita. Mittaritaulussa ei kuitenkaan ole näitä öljyvaloja (vihreä, oranssi ja punanen). Miten siitä saa nämä kilometrit nollattua, kun inspection näyttää kokoajan -8000km ja se kellokin vielä kummittelee mittaritaulussa?
Yritin meinaan sitä, että virrat ensiksi pois ja trippimittarinappi pohjassa virrat päälle, yms, mutta eihän se onnistunu sitten alkuunkaan.
2) Kun laittaa auton käyntiin, niin punainen öljypainevalo sammuu, mutta hetken kuluttua syttyy oranssi öljyvalo palamaan joksikin aikaa. Mistä moinen johtuu? Tikusta olen katsonut öljyt ja ylärajassa pysyy. Onko kysymys esimerkiksi huonoista öljyistä, vaikkakin öljyt on vaihdettu 15 000km sitten? Vai johtuuko valon ilmentyminen nuista öljyvaihtokilometrien nollaamatta jättämisestä?
3) Mitä tarkoittaa virtojen kytkemisen jälkeen mittaritauluun tuleva oranssi EML -kirjaimet?
Comment