Originally posted by camppa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 325i xenonit himmeät.
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Antti O View PostJoo siis minullakin valot ovat "sumeat" projektorin linsseistä mutta itse valon kuoret ovat todella hyväkuntoiset ilman naarmuja tai himmentymää. Valokuvio on terävä mutta valon värisävy on todella tumma violetti. Sadekelillä tuntuu että ei ole valoja ollenkaan. Pitkillä sensijaan näkee hyvin.
En ole kehdannut noita sumareita polttaa "lisälyhyinä" kun tietää että ne vastaantulijoita häikäisee ja laitontahan se on muutenkin.
Valitsin Philipsin D2S plussat. Näissä mitattu valoteho on paras. Värilämpötila on 4100K ja valoteho 3400lm, joten kovin siniset nämä eivät ole. Toisaalta en ymmärrä miksi niiden pitäisi edes siniset olla. Näyttää menevän noissa xenoneissa siten, että mitä sinisempi väri, sitä heikonpi valoteho. Esimerkkinä samalta sivustolta löytyvä tarvikepolttimo, jossa lämpötila 6000K ja antaa valotehoa vain 2800lm. Taitaa olla niin, että se sininen väri saa kuskit kuvittelemaan, että valaisee paremmin :think
Hinta noille Philipseille on 49e kappale. Nuo 6000k polttimot 25e.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antti O View PostJoo siis minullakin valot ovat "sumeat" projektorin linsseistä mutta itse valon kuoret ovat todella hyväkuntoiset ilman naarmuja tai himmentymää. Valokuvio on terävä mutta valon värisävy on todella tumma violetti. Sadekelillä tuntuu että ei ole valoja ollenkaan. Pitkillä sensijaan näkee hyvin.
En ole kehdannut noita sumareita polttaa "lisälyhyinä" kun tietää että ne vastaantulijoita häikäisee ja laitontahan se on muutenkin.
Saakohan ne putsattua kirkkaiksi?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Driver22 View PostAinakin mulla nuo on pelanneet hyvin ja kirkkaus/valoteho on olettaakseni sitä mitä pitääkin. 200e pelkistä uusista polttimoista? huhhuh
Ja Antti O: mulla ainakin auttoi, oli vain vähän epäselvästi kirjoitettu tuolla edellä.
Leave a comment:
-
-
Laita sinne sähköpostia että otat sittenkin 6000k polttimot, toimitusajat ei ole maailman nopeimmat siellä, niin varmaan ehtii vielä vaihtaa...
Leave a comment:
-
-
Nyt tilasin nämä : http://www.euro1supply.com/d2-xenon-...ml?language=fi
tuli vahingossa tilattua 4300K värilämpötilalla polttimotoli tarkoitus tilata 6000K..... no katotaan nyt auttaako ....
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JTP View PostD2s on polttimon tyyppi jos vaan ovat alkuperäiset xenonit.
Noissa kannattaa satsata laatuun, ja ostaa kunnon polttimot eikä mitään kiinalaisia kopioita!
Esim. tällaiset http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=Phil...S+UB&_osacat=0
Ja Antti O: mulla ainakin auttoi, oli vain vähän epäselvästi kirjoitettu tuolla edellä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by camppa View PostKiitos vastauksistaPitää koittaa tilata polttimot mitkähän olis oikeanlaiset e46 passaavat polttimot:think
Noissa kannattaa satsata laatuun, ja ostaa kunnon polttimot eikä mitään kiinalaisia kopioita!
Esim. tällaiset http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=Phil...S+UB&_osacat=0Last edited by JTP; 30-11-2009, 16:43.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by camppa View PostKiitos vastauksistaPitää koittaa tilata polttimot mitkähän olis oikeanlaiset e46 passaavat polttimot:think
Olen kanssa ajatellut laittaa pitkiin xenonit eli mitä sarjoja olette käyttäneet ja mitkä oikeasti sopii/toimii??
Tuolta euro1supplystä on tullut tilailtua useampikin sarja ja moitteetta on pelanneet.
Leave a comment:
-
-
Kiitos vastauksistaPitää koittaa tilata polttimot mitkähän olis oikeanlaiset e46 passaavat polttimot:think
Olen kanssa ajatellut laittaa pitkiin xenonit eli mitä sarjoja olette käyttäneet ja mitkä oikeasti sopii/toimii??
Leave a comment:
-
-
Itse vaihdoin juuri E39:n vanhojen himmentyneiden 5000k lamppujen tilalle uudet 6000k polttimot. Ennen valot oli sellaiset kirkkaat kyllä edestä katsottuna, mutta ajaessa valojen päälläoloa tuskin huomasi esim. märällä asfaltilla ajaessa. Nyt kun laitoin vielä 55W/6000K xenonit pitkiin, huomasin että lumisella tiellä noiden vanhojen polttimoiden tuottama valo oli keltaista kuin vanhalla halogeenillä. Oli sitten pakko vaihtaa nuo uudet lyhyiden polttimot, johan kirkastuieli suosittelen myös niitten polttimoitten vaihtoa, mulla maksoi vain 39,65e uudet polttimot toimituskuluineen www.euro1supply.com:ista. Halvat oli ja toimivat ainakin tähän asti.
Leave a comment:
-
-
En ole vielä tutkinut mutta onkohan vaikea purkaa nuo umpiot?
Yksi mikä tuli mieleeni on että mistä tiedän että siellä on oikeanlaiset polttimot eli jos joku on aijemmin vaihtanut jotkut väärät...
Leave a comment:
-
-
Se ei välttämättä ole edes enää kosteutta vaan sellaista sumeaa pintaa, ikäänkuin tupakan savu auton ikkunan sisäpinnassa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: