Eli kyseessä 330D 2004 automaatti. Nyt yhtäkkiä kulutus nousi ja keskikulutus on ollut yli 10l!! missä vika? vikakoodit luettu, jossa ei mitään löytynyt. Autossa on Karalan ohjelmapäivitys. Missähän mahtaa olla vika vaan onko se normaalia että talvella vie noin paljon enemmän?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
330D kulutus nousi pilviin.
Collapse
X
-
Originally posted by Rubu View PostVarmaan pakkasellakin on osaltaan merkitystä, onko käyntilämpöjä katsottu?
Ilmamäärämittari vika?
Kulkeeko auto yhtä hyvin kun aina ennenkin?
Mutta tänäänkin pakkasta vain -6 astetta ja lämmöt nousi normaaliin niin silti kulutus noissa lukemissa. Toki ajo on pientä pyöritystä mutta ei ole ainakaan ennen vienyt tuommosia lukemia.
Tehoista en osaa sanoa kun ei ole pitoa missään. Sutii se ainakin
Comment
-
-
Jaas, 10l/100km paljon?, pitkästä aikaa palasin foorumille asian alettua kiinnostamaan, , vajaa 18l kelvannu sataselle mulla e46 330d -00 automatIkkunalasien tummennukset blackout-ll.net
Comment
-
-
Originally posted by Aimo Harppaus View PostJaas, 10l/100km paljon?, pitkästä aikaa palasin foorumille asian alettua kiinnostamaan, , vajaa 18l kelvannu sataselle mulla e46 330d -00 automat
Comment
-
-
Originally posted by Aimo Harppaus View PostJaas, 10l/100km paljon?, pitkästä aikaa palasin foorumille asian alettua kiinnostamaan, , vajaa 18l kelvannu sataselle mulla e46 330d -00 automat! Mulla nelikko vie maksimissaan tomaattina runsas 9l/100km. Tosin mulla on paljon maantieajoa, 70-80% ajoista.
Voisin kuvitella, että menee yli kympin kyllä lyhyttä nurkka-ajoa ajamalla, pakkasella ja Eberiä reilusti huudattamalla.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostEi ole kyllä kaikki kunnossa! Mulla nelikko vie maksimissaan tomaattina runsas 9l/100km. Tosin mulla on paljon maantieajoa, 70-80% ajoista.
Voisin kuvitella, että menee yli kympin kyllä lyhyttä nurkka-ajoa ajamalla, pakkasella ja Eberiä reilusti huudattamalla.
Comment
-
-
Manuaali 330d omassa ajossani 70:30 maantie:kaupunki n.6litraa / 100kmJolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Originally posted by Petri View Post9-10l/100km menee seka-ajossa pakkasilla ja webaston kanssa, antaahan ohjekirjakin muistaakseni kaupunkiajon kulutukseksi 11 ja rapiat päälle....
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Mullakin nousi kulutus yhtäkkiä yhden ruotsinreissun jälkeen kuluttaa ku pitää suoraa 100km/h melkein 7 litraa ku tavallisesti menee sill vauhdil noin 5,5 alle.. olen niin tottunu autoon nii en ole ihan varman jos tehoja on hukassa tai onko se vai persdyno joka niin sanoo ?
minkälaisia ilmiöitä tapaa pitää ku ilmanmassamittari on rikki ? tai mikä siihen yllättäen on iskeny ?Monta bemaria, pari mersua ja joku italialainen
Comment
-
-
Bensakoneella pääsee pienemmällä. Mulla söi 725tdsa 16-18 kaupunkipyörityksessä, maantiellä jotain 8.5
Cadillac 4.6 bensarosvolla on pitkän ajan keskikulutus just alle 10 litraa.
Poista tosta diisseliverot ja pumppurempat, ynnä että auto nilkuttaa aina joku vikatila päällä
Ahtamaton bensapatti taitaa vaan olla pitkässä juoksussa halvin vaihtoehto.
Ainakin jos ei alla ole takuun piirissä oleva uusi auto.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
Comment