Eli sama konkurssipesä (lue bmw 330d) iskee jälleen.
Ongelma olis tällä kertaa seuraavanlainen:
Eli viime kesänä tuli vaihdettua alustasarja autoon. Tilasin eibach prosystemin 30/30 sarjan ja laitettiin alle. Samassa vaihtoon meni tietenkin
iskarin yläpäät. No katsastuksessa pari viikkoa sitten inssi sanoi, että toinen taka tolppa olisi lopussa. Ajelin siinä pari päivää sen jälkeen ja huomasin sattumoisin, että juurikin sen puolen tolppa mikä pommasi katsastuksessa niin sen yläpää pilkisti verhoilun läpi!
No ei muuta kun verhoiluiden purku ja oli sitten korkannu se yläpään "laakerin" kumi paikoiltaan. Vaihtoon pistin ja samalla purkasin toisenkin puolen yläpään näkyviin. Kunnossa näytti olevan. Samalla siinä tuli tarkasteltua iskarin kunto ja tuntui olevan ihan ok.
No ei mitään, lähdin työkeikalle keskisuomeen ja paluumatkalla oli vähän taas jännän tuntuinen alusta. Kotopihassa sitten totesin, että oli tullu se toisenkin puolen yläpää läpi. Vaihdoin senkin ja tulin johtopäätökseen, että vissiin oli huonot tarvike osat. Nyt oli kuitenkin alla aidot orggis osat joten asia sillä selvä.... ei nyt kuitenkaan. Tänään huomasin, että oli sitten taas korkannut toinen yläpää. Että silleen. Mikähän tässä nyt mättää.
Iskarit/jouset/pohjaanlyöntikumit tuli samassa paketissa ja sarja on tarkoitettu juurikin 330dt:n. Olisikohan sinne voinut eksyä vääriä palikoita sekaan? Liian pitkä iskari? Liian lyhyt jousi? Pääsee iskari pohjaamaan liikaa?
Tarkastelin tossa realoemin kuvista:
http://www.realoem.com/bmw/showparts...41&hg=33&fg=45
On vaan osat 1,2,3,4,7,12,13. 19 on vissiin auton runko? välistä puuttuu ainakin 5,6,9,11,14 mutta ovatko tarpeellisia?
Ehdotuksia?
Ongelma olis tällä kertaa seuraavanlainen:
Eli viime kesänä tuli vaihdettua alustasarja autoon. Tilasin eibach prosystemin 30/30 sarjan ja laitettiin alle. Samassa vaihtoon meni tietenkin
iskarin yläpäät. No katsastuksessa pari viikkoa sitten inssi sanoi, että toinen taka tolppa olisi lopussa. Ajelin siinä pari päivää sen jälkeen ja huomasin sattumoisin, että juurikin sen puolen tolppa mikä pommasi katsastuksessa niin sen yläpää pilkisti verhoilun läpi!
No ei muuta kun verhoiluiden purku ja oli sitten korkannu se yläpään "laakerin" kumi paikoiltaan. Vaihtoon pistin ja samalla purkasin toisenkin puolen yläpään näkyviin. Kunnossa näytti olevan. Samalla siinä tuli tarkasteltua iskarin kunto ja tuntui olevan ihan ok.
No ei mitään, lähdin työkeikalle keskisuomeen ja paluumatkalla oli vähän taas jännän tuntuinen alusta. Kotopihassa sitten totesin, että oli tullu se toisenkin puolen yläpää läpi. Vaihdoin senkin ja tulin johtopäätökseen, että vissiin oli huonot tarvike osat. Nyt oli kuitenkin alla aidot orggis osat joten asia sillä selvä.... ei nyt kuitenkaan. Tänään huomasin, että oli sitten taas korkannut toinen yläpää. Että silleen. Mikähän tässä nyt mättää.
Iskarit/jouset/pohjaanlyöntikumit tuli samassa paketissa ja sarja on tarkoitettu juurikin 330dt:n. Olisikohan sinne voinut eksyä vääriä palikoita sekaan? Liian pitkä iskari? Liian lyhyt jousi? Pääsee iskari pohjaamaan liikaa?
Tarkastelin tossa realoemin kuvista:
http://www.realoem.com/bmw/showparts...41&hg=33&fg=45
On vaan osat 1,2,3,4,7,12,13. 19 on vissiin auton runko? välistä puuttuu ainakin 5,6,9,11,14 mutta ovatko tarpeellisia?
Ehdotuksia?
Comment