Eli kytkin luistaa todella paljon, onhan autolla jo rullattukki kohta 400 000km samalla kytkimellä, nii olis pari kyssäriä! Autona siis e46 320d
1.Auto on lastutettu vissiinki harisella tms. oisko jotain 170hv 380nm?
oon lueskellu täällä foorumilla et ei taho kestää tuo vakiokytkin lastuttamista,
eli osaisko joku antaa vinkkejä että minkälaista settiä tuonne kantsis laittaa?
ja jos kuitenki pysyttäis ihan kohtuu hinnoissa
2.ja pistäkäähän nettiosotteita tai yrityksiä mistä vois kysellä vähän kestävämpää kytkintä tuohon autoon! ja saa pistellä omia kokemuksia et minkä hintasia remontteja nää kytkinrempat on jossain korjaamoilla ollu!
ja kiitoksia!
1.Auto on lastutettu vissiinki harisella tms. oisko jotain 170hv 380nm?
oon lueskellu täällä foorumilla et ei taho kestää tuo vakiokytkin lastuttamista,
eli osaisko joku antaa vinkkejä että minkälaista settiä tuonne kantsis laittaa?
ja jos kuitenki pysyttäis ihan kohtuu hinnoissa
2.ja pistäkäähän nettiosotteita tai yrityksiä mistä vois kysellä vähän kestävämpää kytkintä tuohon autoon! ja saa pistellä omia kokemuksia et minkä hintasia remontteja nää kytkinrempat on jossain korjaamoilla ollu!
ja kiitoksia!
Comment