Onko jonkulla mitään fakta tähän asiaan, miks auto tekee niin että kun se ei halua käynistää niin naputtelin kyllä sitä siirtopumppu eikä tehonut millään,
mutta akku kaapeli irti minus navasta ja takaisin niin silloin auto käynistyy jonkinverran sahaamisen jälkeen?
Voiko se olla näin että joku suutin vuotaa ja irroittamalla akku niin se häivy se vikakoodi että paine on lian alhalla sitten se antaa käynistyä? sitten se on vain satunanen asia että sattuiko jäädä vuotamaan vai sulkiiko suuttimet kunnolla että seurava käynistys joko onnistuu tai ei että se olis vain sattuma miten siinä käy käynistäessä?
Ymmärsin että se common rail pumppu sulkeutuu ittestään tiettyssä ajassa jos paine ei nousee tarpeksi eli silloin se antaa vika koodin joka aiheuttaa että se ei antaa käynitstää?
Mutta edelleen auto käynistyy jos irrottaa akku välillä?
Vai olisko niin että auto on vain 30 vuotta lian uusi ja 2 sylenteri lian vähän?
mutta akku kaapeli irti minus navasta ja takaisin niin silloin auto käynistyy jonkinverran sahaamisen jälkeen?
Voiko se olla näin että joku suutin vuotaa ja irroittamalla akku niin se häivy se vikakoodi että paine on lian alhalla sitten se antaa käynistyä? sitten se on vain satunanen asia että sattuiko jäädä vuotamaan vai sulkiiko suuttimet kunnolla että seurava käynistys joko onnistuu tai ei että se olis vain sattuma miten siinä käy käynistäessä?
Ymmärsin että se common rail pumppu sulkeutuu ittestään tiettyssä ajassa jos paine ei nousee tarpeksi eli silloin se antaa vika koodin joka aiheuttaa että se ei antaa käynitstää?
Mutta edelleen auto käynistyy jos irrottaa akku välillä?
Vai olisko niin että auto on vain 30 vuotta lian uusi ja 2 sylenteri lian vähän?
Comment