Tulipa käytettyä autoa penkissä ja häntä koipien välissä takas. ei saatu tehoja ulos, hädin tuskin vakiotehoja.
onko kukaan törmäännyt seuraavan laiseen vikakoodiin.
Terterinä toimi bosch kts 1.
Vikanoodi : ( 5 neulan liiketunnistimen katkos )
Vikakoodia ei saa nollattua joten vika jatkuva.
pumpun ennakko,ajoitus ei ilmeisesti muutu ?
vp44 pumpun sisällä on ilmeisesti mekaaninen säätö, sekä säätö myös solenoidilla ohjainlaitteessa ?
vikaa todennettu myös livedatalla ettei polttoaine määrät muutu , pelkkää nollaa näyttää vaikka kaasua kuinka pumppaa.
käsitin asian niin että polttoainetta tulee kyllä mutta kun sitä tarvittas niin sitä ei vaan tule enempää.
Ajoimme sinne ohjelman mutta pumppu tai joku ei suostu antamaan polttoainetta yhtän enempää, aina tulee tuo koodi.
Myös 4 sylinterin suutin vaihdettu, eli juuri sähköjohdollinen ja neulallinen suutin.
Onko muita kohtalotovereita kyseiselle ongelmalle, ja kuinka saadaan auto pelaamaan normaalisti :think
Auto siis toimii mutta alitehoisena.
onko kukaan törmäännyt seuraavan laiseen vikakoodiin.
Terterinä toimi bosch kts 1.
Vikanoodi : ( 5 neulan liiketunnistimen katkos )
Vikakoodia ei saa nollattua joten vika jatkuva.
pumpun ennakko,ajoitus ei ilmeisesti muutu ?
vp44 pumpun sisällä on ilmeisesti mekaaninen säätö, sekä säätö myös solenoidilla ohjainlaitteessa ?
vikaa todennettu myös livedatalla ettei polttoaine määrät muutu , pelkkää nollaa näyttää vaikka kaasua kuinka pumppaa.
käsitin asian niin että polttoainetta tulee kyllä mutta kun sitä tarvittas niin sitä ei vaan tule enempää.
Ajoimme sinne ohjelman mutta pumppu tai joku ei suostu antamaan polttoainetta yhtän enempää, aina tulee tuo koodi.
Myös 4 sylinterin suutin vaihdettu, eli juuri sähköjohdollinen ja neulallinen suutin.
Onko muita kohtalotovereita kyseiselle ongelmalle, ja kuinka saadaan auto pelaamaan normaalisti :think
Auto siis toimii mutta alitehoisena.
Comment