Originally posted by Esal
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
pari asiaa e46:sesta ?
Collapse
X
-
Originally posted by rounders View Postoletan ,että olis katsaastusmies jotain sanonut jos perä ois revenny.
se ei kuitenkaanniin näkymätön ongelma ole.
aattelin nyt kuitenkin aloittaa perän puslista.
Pissapoikaan , olen törmännyt niin vuotaviin liittimiin , suuttimiin kuin pumppuihinkin...
Originally posted by jr66 View PostMitä sitten ?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
tupla2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by janne320d View Postei nyt varmaan kannata aivan varmuudella tuota sanoa,voihan siellä olla jotain muutakin...........Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by rounders View Postoletan ,että olis katsaastusmies jotain sanonut jos perä ois revenny.
se ei kuitenkaanniin näkymätön ongelma ole.
aattelin nyt kuitenkin aloittaa perän puslista.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
ykköseltä pakille ja päinvastoin.
kun esim alamäkeen vetää kässärin päälle.
ja pakilla liikuttaa autoa ylämäkeen päin. niin tumpsahtaa selkeesti .
enite viittiny tota yhtä kommenttia kans arvostella.
toisilla niit satasii on . mulla ei. ja oisin kyllä ollu mielissäni jos oisin lukenu varoituksen ajoissa.ex: 323i -99
ex: 535i -91
ex: 525i -89
ex: 316i -88
Comment
-
-
Jos se perästä kuuluvä ääni on sellainen *NAK*, luultavasti nro 9. pusla mennyt. Tuo ääni kuuluu parhaiten kun lähdet liikkeelle pakituksen jälkeen.
Juttua noista mysteerisistä äänistä löytyy ihan search:lla aika paljonkin. -> http://www.btcf.fi/forum/showthread....E4%E4ni&page=2
Comment
-
-
Originally posted by rounders View Post1.
nyt 3 kertaa sytyttäny öljyvalon käynnistäessä noin 30 seku niks ja sit sammuu.
ekalla kerralla tietysti heti tarkistin öljymäärän ja se on maksimissa. ehkä jopa hiukan yli ???
Paljonko bemulla muuten on ajettu ja saitko "halvalla"?
Comment
-
-
mittarissa 152tkm. ja
kyllä siinä ihan huoltokirjakin on.
ite en vaan oikeen anna painoo tolle kirjalle sen enempää.
eipä sellasen kirjoittamiseen tarvita kun saksalaisen huoltoliikkeen leima ja hiukan kirjoitustaitoja.
kyllä mielestäni aika kalliilla ostin. se nyt taas pää sekos kun oikeesti tajus pääsevänsä vihdoin mazdasta eroon.
noh tommonen tasoanturi ei kyl oo kiirelistalla. kuhan muistaa tarkistella ite sen "reaalitason" tarpeeks usein. ja alusta tossa nyt ensin pitää saada kuntoon.
jotenki tuntuu et päivä päivältä ajoominaisuudet vaan huononee.
mulla ilmeisesti on edessä antautunu joku tukivarsista kolinasta päätellen ja nyt toi vetelee ihan mihin sattuu .ex: 323i -99
ex: 535i -91
ex: 525i -89
ex: 316i -88
Comment
-
-
Originally posted by rounders View Postschmiedmanilta peilin lasi vaan 50eur.
prkl. halpaa ku saippua.
ja siis onko noita puslia perässä vain 1kpl ??
olin jotenkin siinä uskossa että kummallakin puolella omansa.
varmaan käsitys jäänyt E34apurungon puslista.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E4..._axle_carrier/
Eli osa nr 9 on se poikittain tkana oleva ja sitten noita seiskoja on kaksi kappaletta. Ja kuten kuvasta näkyy niin apurunkoon tulis neljä puslaa jos niitä alkaa vaihtamaan."Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
Comment