eli viimeviikolla meni kone jumiin ja selvisi että 4:sen männän päälle oli mennyt vettä joka oli tietenkin jäätynyt! ite en keksi muutakin kondensio vettä olisi syntynyt välärissä ja mennyt imusarjan kautta sinne? autolla ajettu nyt paljon lyhyttä ajoa ja 240km juuri ennen efektin syntymistä ja pakkasta -22. eli voiko tuo kaikki johtua kondensio vedestä ja onko jollekkin käynyt samoin ja miten tuon estäisi??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 320d jäätä 4:sen männän päällä!!
Collapse
X
-
joo
mut voiko sitä vettä kertyä 3kk aikana noin paljon että riittää jäädyttää koneen jumiin? voiko polttoainesuodattimen vedenerotin jotenkin täytyttyä tehä tuon kun ei näköjään ole vaihdettu ainakaan 60tkm tuota suodinta? mutta silloin sitä vettä pitäisi olla tasasesti joka pytyllä eikä vaan nelosessa...
Comment
-
-
Onhan noita kuulunut tapahtuneen.
Eipä sinne diisselin palotilaan kovin suurta jääkönttiä tarvi kun ei enää kone pyöri. Vesihän tulee jostain välijäähdyttimen pohjalta moottorin käydessä ja koska moottori on hieman taaksepäin kallellaan niin sinnehän se 4-pyttyyn sitten valuu koneen seistessä.Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Originally posted by ytte View PostEsim joissakin volvoissa on vakiona coolerin pohjassa 2mm reikä josta kondeksivesi tulee pois.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by kt0510 View PostMites tuo käytännössä toimii? Ei kai ahtopaineita ulos reiästä puhalleta?ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
Comment