Joo siis puhuin juuri E91;stä, että näyttää irtoavan yli 300 hv ja vakio suuttimet tosiaan aikareilun kokoiset. Vertaus auto ei ollut mikään mummon ajama, kyllä siitä jotain hajua saa että missä mennään.
Itsellä ei ole kokemusta E46 tai E91 penkittämisestä että saako sen luistoneston kokonaan pois vaiko ei. Yhdentapauksen vaan tiedän jossa tehot leikkaantui jossain 3000-3500 kohilla vakiona ja ohjelmoituna, mutta tiellä vetää kuitenkin hienosti 4500. Luistonesto oli otettu napista pois pitkään painamalla.
Onko tdifreakilla tarkempaa tietoa tämän 170kw E91 ahtimesta, kilvessä lukee GT2260VK ja näyttää olevan jo uudempaa sukupolvea kuin E46 GT2260V. Vnt siivikko näyttää olevan kiinni keskiössä niinkuin GTB sarjan ahtimissa. Imusiipi näyttää myös samalta kuin audin GTBssä. Ei ole vielä ehtinyt laittaa pakopainemittaria josta näkis et onko toiminnaltaan samanlainen kuin Audin GTB. Uudemmassa 330D ahtimen tyyppi muuttuu jo GTB2260VK ja vakiona 255hv. Voisikohan tuossa olla jo vähän isompaa siipeä?
Mielenkiintoisia moottoreita nämä 3 litraiset kun samalla vaihteella voi vetää 40-200kmh.
Itsellä ei ole kokemusta E46 tai E91 penkittämisestä että saako sen luistoneston kokonaan pois vaiko ei. Yhdentapauksen vaan tiedän jossa tehot leikkaantui jossain 3000-3500 kohilla vakiona ja ohjelmoituna, mutta tiellä vetää kuitenkin hienosti 4500. Luistonesto oli otettu napista pois pitkään painamalla.
Onko tdifreakilla tarkempaa tietoa tämän 170kw E91 ahtimesta, kilvessä lukee GT2260VK ja näyttää olevan jo uudempaa sukupolvea kuin E46 GT2260V. Vnt siivikko näyttää olevan kiinni keskiössä niinkuin GTB sarjan ahtimissa. Imusiipi näyttää myös samalta kuin audin GTBssä. Ei ole vielä ehtinyt laittaa pakopainemittaria josta näkis et onko toiminnaltaan samanlainen kuin Audin GTB. Uudemmassa 330D ahtimen tyyppi muuttuu jo GTB2260VK ja vakiona 255hv. Voisikohan tuossa olla jo vähän isompaa siipeä?
Mielenkiintoisia moottoreita nämä 3 litraiset kun samalla vaihteella voi vetää 40-200kmh.
Comment