no nii nyt auto teki sitte temput ja sytytti akkuvalon mittariin. auto toimi muuten ihan oikein, paitsi sen jälkeen kun sammutin auto ei enään lähde käyntiin, virta ei riitä. eli nyt tulee se kysymys onko mikä syynä? onko koko laturi rikki vaiko hiilet tai virransäädin?? onko muilla ollu vastaavia kokemuksia?? vai voiko olla ihan vaan että akku on nyt lopullisesti sanonut sopimuksensa irti eikä ota enään vastaan virtaa?? kaapeleilla sain käyntiin ja noin 2min kävikin irroituksen jälkeen, mutta sammui sitten itsestään ja virtaa oli niin vähän että hyvä että valot paloivat sisällä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320d e46 apua kaivataan!!! virta ongelmia.
Collapse
X
-
Tarkista toki ensin että moniurahihna jne on varmasti paikallaan. Voi sieltä olla pelkkä kiristäjäkin antautunut.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostTarkista toki ensin että moniurahihna jne on varmasti paikallaan. Voi sieltä olla pelkkä kiristäjäkin antautunut."Vauhti on jumalani, auto on kirkkoni ja BMW on uskontoni, jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Comment
-
-
Originally posted by Niok View Poston paikallaan mutta näytti olevan niin loppu tuo hihna ettei kiristäjä enään kiristänyt tarpeeksi vaan oli löysä, mutta paikallaan kuitenki. voiko olla että on niin löysällä tuo hihna että pääsis luistaan?? jos tuo laturi on paskana nii tuleekohan kuinka kallis remontti, itse vaihdan kuitenki mut minkä hintasia noi laturit on??Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostHihnan tulisi olla kireällä."Vauhti on jumalani, auto on kirkkoni ja BMW on uskontoni, jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Comment
-
-
Eikö näissä ole automaattikiristin? Eli hihna vaihtoon, on varmaan niin venynyt ettei pidä kunnolla. Eipä se välttämättä ala keittämään talvella jos et pitkään ole ajanut akkuvalon palamisen jälkeen. Toisaalta hihnankireys on saattanut silti riittää vesipumpun pyörittämiseen. Jos saat sen käyntiin vielä niin senhän kyllä pystyy katsomaan pyöriikö laturi vai ei.Last edited by Antsah; 17-01-2011, 08:28.
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostLaturi vaihtoon.
Jännitesäätimiä saa Bemarikaupasta noin kahdellasadalla ja tarvikeliikkeistä noin seitsemällä kympillä.
Tehtaan valmistuskulut noissa ei ole montaa euroa joten hintahaitari ei ole laadun tae.Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
-
Itse en ainakaan viime vuonna löytänyt tarvikkeena mistään hiili/jännitteensäätäjäpakettia (selattiin parissakin tarvikeliikkeessä kaikki luettelotkin lävitse) siihen Valeon 150A laturiin, mikäli tässä on kyseessä Facelift 320d. Preface versiossa on ilmeisesti pienempi amppeerinen versio.
Orkkiksena olisi saanut 70e hintaan, mutta toimitusaika oli useita päiviä. Itsellä oli kyllä niin komeat urat jo vanhan laturin vastinpinnassa, että uudet hiilet olisivat olleet melkoista tekohengitystä.
Ostin sitten Elstockin kunnostetun laturin 280e hintaan ja hyvin on toiminut jo vuoden.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostItse en ainakaan viime vuonna löytänyt tarvikkeena mistään hiili/jännitteensäätäjäpakettia (selattiin parissakin tarvikeliikkeessä kaikki luettelotkin lävitse) siihen Valeon 150A laturiin, mikäli tässä on kyseessä Facelift 320d.Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
-
Originally posted by JD View PostFixus Espoo myi kaikenlaisia, E39:n 150 A laturiin löytyi vaikka Motonetit yms. ei myy.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostMotonetistä ei tullut edes kysyttyä, mutta muista kylläkin. Vanhaa käytettiin vieläpä mallina metsästyksessä. Epäilen kyllä, että on eri säädin/hiilipaketti kyseessä, koska orkkis ei ollut kuin 70e hintainen."Vauhti on jumalani, auto on kirkkoni ja BMW on uskontoni, jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Comment
-
-
no nii nyt sain sen verran selviteltyä että ongelma ei ole hihnassa, nyt vaan uusi akku vanhan tilalle niin saadaan sekin selville ettei vika ole akussa. miten on pystyykö kokeilemaan vaikka yleismittarilla että onko vika säätimessä??"Vauhti on jumalani, auto on kirkkoni ja BMW on uskontoni, jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Comment
-
-
no nii nyt on taas auto iskussa. eli hihna tuli vaihdettua ja uus laturihan sinne piti vaihtaa. vaihtolaturille tuli hintaa 190€ ja ku hommat teki itse nii aikaa kuluin noin. tunti irroitukseen ja puolituntia takaisin laittoon. olivaan miettiminen miten pääsee käsiksi laturiin, mutta ahtoputken ja tehostimen pyörän irroituksen jälkeen onnistu ihan kohtuudella, tosin vakiolaturi oli varmaan prässätty paikoilleen ku ei ilman vaseliini spreitä saanu ujutettua pois kohiltaan"Vauhti on jumalani, auto on kirkkoni ja BMW on uskontoni, jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Comment
-
Comment