Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 150hp alakerran laakerit ja männänrenkaat vaihtoon.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

    #16
    Originally posted by Ylänne View Post
    Nyt vitu**a stna, korjaamo teki kunnon rempan hinnaksi tuli 2200e. Männänrenkaat vaihtoon, kanski koneistettu ja samalla venttiilit, tiivistet on kanssa vaihdettu. Tänään hain auton ja se savuttaa vieläkin, korjaajat totesi antaessa autoni että putkessa taitaa olla vähän öljyä, että vähän savutta ja ajamalla palaa vaähän ajan kuluttua, savuttaa sitten ihan perkeleesti. No sitten pyysin kaverini kattoomaan ja se ehdotti että porataan reijät pakoputkeen, sen sitten tehtiin eikä auttanu, sit ystäväni vaan toitesi että tämähän haisee ihan jäähdytinnesteelle, eli todennäköisesti kansi halki. Eli Vi**u kunnon koneremppa tehty, mut sitä vika ei sit korjattu ja autohan on seissyt jo siellä 3kk. Että näin!!!!!!!!!!
    Siis nyt on tehty tuhansilla turhaa+epäonnistunutta koneremppaa e46 320D:hen jossa vain EGR lauhduttimessa on ollut reikä?

    Comment

    • Ylänne
      Newbiemmer
      • Jul 2007
      • 7

      #17
      Originally posted by Hemi View Post
      Siis nyt on tehty tuhansilla turhaa+epäonnistunutta koneremppaa e46 320D:hen jossa vain EGR lauhduttimessa on ollut reikä?
      Kävin kattoo sitä kantta tänään ja siinä on kunnon halkeama, ei kuulemma koneistuksenaikana ollut sitä! Soitin sinne koneistamoon ja selittelli mulle jtn et nois on ollu kansivikoja ja se kansi on todella heikko että se on muka voinut mennä siitä ku se on vanha ja siinä on uudet männänrenkaat ja enemmän painetta. En tiie onko ihn paskajauhanta sitten. Todennäköisesti kuka ei haluu ottaa vastuuta siitä, no jokatapauksessa olen ottanut jo yhteyttä kuluttajavirastoon jos ne sais jtn asialle tehtyä. Saa nähdä miten pitkälle tääkin tarina jatkuu viel ja mä sit millän suostu maksaa sitä kantta enää. Oon aikavarma et siin on ollut alusta asti se kansi halki, mut sitä ei vaan huomioitu!
      . Alkaa kyllä hermot menee jo tohon. Se uus kansi on jo muuten autossa kiinni ja autoo toimii!

      Comment

      • Janis Petke
        Bimmer Rookie
        • Oct 2005
        • 73
        • Kouvostoliitto

        #18
        Kaikelviisiin...
        -The Driving Machine-

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎