kone 2.5l iA
mitä mieltä foorumilaiset ovat, automaatti kiihtyy vakiona n.1s hitaammin sataseen kuin vastaava manuaali.
saisiko ajan kurottua kiinni vaihteiston optimointilla ja moottorin säädöllä?
onnistuuko kaikki ecun kautta vai onko laatikolle oma ecu?
turboa en ole tuohon tunkemassa enkä nokkia vaihtamassa.
lähinnä putkisto, pakosarjat sekä imusarja kiinostaa sekä mallien välinen ero osissa ja tuo lastu.
onko muuten 328 imusarja isompi kuin 325, ja mitä eroa on 170hv 325koneella ja 193hv 325 koneella ja 328 koneella?
mitä mieltä foorumilaiset ovat, automaatti kiihtyy vakiona n.1s hitaammin sataseen kuin vastaava manuaali.
saisiko ajan kurottua kiinni vaihteiston optimointilla ja moottorin säädöllä?
onnistuuko kaikki ecun kautta vai onko laatikolle oma ecu?
turboa en ole tuohon tunkemassa enkä nokkia vaihtamassa.
lähinnä putkisto, pakosarjat sekä imusarja kiinostaa sekä mallien välinen ero osissa ja tuo lastu.
onko muuten 328 imusarja isompi kuin 325, ja mitä eroa on 170hv 325koneella ja 193hv 325 koneella ja 328 koneella?
Comment