Hei
auto on E46 330i vm-00 automaatti.
Mistähän vois johtua että auto alkaa käyttäytä ihan erilailla kun kone alkaa lämpiämään. Eli kylmänä toimii ihan normaalisti mutta sit ku menee tiettyn lämpötilan yli auto käy tosi pienillä kieroksilla ajossa D-vaihteella (1000-1100rpm) ja vaikka painaa kaasua pikkasen lisää se vaan "puutuu" ja kierrokset ei nouse mihinkää, mut jos painaa kaasua kunnolla sit se vaihtaa pienemmälle ja sit lähtee. Ja taas jos ajaa manuaali asennolla auto toimii hyvin alle 80kmh vauhissa mut sit ku menee yli alkaa taas se "puutuilu".
Nyt sit ku kävin laakkosella vaihtaa vaihteistoöjyt nii samalla luki vikakoodit siellä ja tämmösiä tuli:
001C IHKA: AUC SENSOR
0011 KOMBI: THERMAL OIL-LEVEL SENSOR
0008 BM: K-BUS TRANSSMISSION FAULT
0009 BM: K-BUS RECEPTION FAULT
00F1 DME. MISFIRE, CYLINDER 4
voiko näillä olla sit vaikutusta kyseiseeen ropleemaan ?
auto on E46 330i vm-00 automaatti.
Mistähän vois johtua että auto alkaa käyttäytä ihan erilailla kun kone alkaa lämpiämään. Eli kylmänä toimii ihan normaalisti mutta sit ku menee tiettyn lämpötilan yli auto käy tosi pienillä kieroksilla ajossa D-vaihteella (1000-1100rpm) ja vaikka painaa kaasua pikkasen lisää se vaan "puutuu" ja kierrokset ei nouse mihinkää, mut jos painaa kaasua kunnolla sit se vaihtaa pienemmälle ja sit lähtee. Ja taas jos ajaa manuaali asennolla auto toimii hyvin alle 80kmh vauhissa mut sit ku menee yli alkaa taas se "puutuilu".
Nyt sit ku kävin laakkosella vaihtaa vaihteistoöjyt nii samalla luki vikakoodit siellä ja tämmösiä tuli:
001C IHKA: AUC SENSOR
0011 KOMBI: THERMAL OIL-LEVEL SENSOR
0008 BM: K-BUS TRANSSMISSION FAULT
0009 BM: K-BUS RECEPTION FAULT
00F1 DME. MISFIRE, CYLINDER 4
voiko näillä olla sit vaikutusta kyseiseeen ropleemaan ?
Comment