Riiseli päätti ilmeisesti protestoida myyntiään vastaan pahemman kerran.
Lyhesti: mikä vikana jos -04 330D ilmoittaa vikakoodia "swirl flap actuator" ja puolet tehoista on kateissa? Imusarjan läpät autosta on poistettu viime kesänä ja käsittääkseni tuo vikakoodi viittaa niihin?
Ja pidempi sepostus:
Tässä viimeisen pari kk tuossa diiselissä oli sellainen vika, että auto starttasi, mutta sammui samantien kun startin pyörittämisen lopetti ja tuohon vaihdettiin siirtopumppu, hehkut ja lopulta päärele, joka vian sitten korjasi. Tuota päärelettä en suoraan päässyt vaihtamaan kun vika selvisi pääsiäisenä, eivätkä varaosapuojut olleet auki. Tarjosin sitten vanhalle releelle wd40:stä, nyt sitten muutaman päivän ajelin tuolla "korjatulla" releellä ilman mitään ongelmia.
Nyt sitten tuo rele paukahti tänä aamuna lopullisesti ja kun uusi rele vaihdettiin tilalle, niin auto kyllä starttaa ja toimii muuten normaalisti, mutta n. puolet tehoista katosi jonnekkin.
Vikakoodit tuosta lukasin inpalla ja laite näyttää jokaisen startin jälkeen ilmoittavan vikakoodia "swirl flap actuator". Ilmeisesti tuo vika on Imusarjan läppiin viittaava? Läpät tuosta autosta on poistettu viimekesänä, joten mitäköhän ihmettä tuo nyt sekoilee? Aiemmin auto ei missään välissä ole noista läpistä vikakoodeja ilmoitellut, vaan vasta nyt kun tuo rele vaihdettiin uuteen.
Eihän sattumoisin jollakulla toisella olisi samanlaista tullut vastaan?
Lyhesti: mikä vikana jos -04 330D ilmoittaa vikakoodia "swirl flap actuator" ja puolet tehoista on kateissa? Imusarjan läpät autosta on poistettu viime kesänä ja käsittääkseni tuo vikakoodi viittaa niihin?
Ja pidempi sepostus:
Tässä viimeisen pari kk tuossa diiselissä oli sellainen vika, että auto starttasi, mutta sammui samantien kun startin pyörittämisen lopetti ja tuohon vaihdettiin siirtopumppu, hehkut ja lopulta päärele, joka vian sitten korjasi. Tuota päärelettä en suoraan päässyt vaihtamaan kun vika selvisi pääsiäisenä, eivätkä varaosapuojut olleet auki. Tarjosin sitten vanhalle releelle wd40:stä, nyt sitten muutaman päivän ajelin tuolla "korjatulla" releellä ilman mitään ongelmia.
Nyt sitten tuo rele paukahti tänä aamuna lopullisesti ja kun uusi rele vaihdettiin tilalle, niin auto kyllä starttaa ja toimii muuten normaalisti, mutta n. puolet tehoista katosi jonnekkin.
Vikakoodit tuosta lukasin inpalla ja laite näyttää jokaisen startin jälkeen ilmoittavan vikakoodia "swirl flap actuator". Ilmeisesti tuo vika on Imusarjan läppiin viittaava? Läpät tuosta autosta on poistettu viimekesänä, joten mitäköhän ihmettä tuo nyt sekoilee? Aiemmin auto ei missään välissä ole noista läpistä vikakoodeja ilmoitellut, vaan vasta nyt kun tuo rele vaihdettiin uuteen.
Eihän sattumoisin jollakulla toisella olisi samanlaista tullut vastaan?
Comment